panzeNOR Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei ! Er det noen som vet hvor jeg kan laste ned (få tak i) "Trøste & Bære - Jag trodde fläskbrudar fanns bara, bara i luleå " ? En rå sang ! Takk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Er dette gratis? Hvis ikke må jeg minne om at informasjon som kan lede til piratvirksomhet er forbudt. Lenke til kommentar
panzeNOR Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Klart det skal være gratis... Noen som vet hvor jeg kan finne den? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Klart det skal være gratis... Noen som vet hvor jeg kan finne den? Han mente om det er en sang som er gitt ut gratis av bandet selv, eller om det er en som er gitt ut på CD etc. Jeg regner med at den er å finne på den nye CDen til Trøste & Bære, så å diskutere hvor du kan laste den ned er ikke kosher ifht. reglementet til diskusjon.no i og med at å laste den ned ulovlig er piratvirksomhet. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Trøste og Bære - Leve Pelargonia De har den på cdon i alle fall. Slitsomt album, men altfor morsomt i stupfylla Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvis du ikke greier å finne piratkopiert materiale selv på nettet, får du hvertfall ikke hjelp her. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvis du derimot har problemer med å finne piratkopiert materiale andre steder, kan du få all den hjelpen du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå