Fotofashion Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 vell smak og behag.. jeg likte sluttproduktet. her er før editen.. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 hmm kanskje denne er noe bedre.. (stolen).. ble ikke så skrikende lyst. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Alt i alt ett kjempe bildet, men det er ett par ting å plukke på (det er det jo på de fleste bilder.. Hånden burde ikke være vendt i mot oss med den breieste siden, det burde snues så vi får sett den fra sin tyneste og mest feminine side. Vetkje helt om det er klassisk, ihvertfall ikke i alt ved bildet. Poseringen er muligens klassisk, da den i hovedsak bygger linjer, men kanskje senket hodet litt, og hatt pittelitt høyere standpunkt? Tilt i retning med linjen på kroppen, forresten. Evt. sette henne mere på kanten av stolen, og få en liten skrå linje med den andre hånden også, og tilte hodet motsatt vei? Uansett hånden burde vært plasser en plass der den bygger videre på linjen fra bena synes jeg. Gror litt inn i bakgrunnen også, men er usikker på om det er spesielt negativt. Men pittelitt mere tegning i håret ville nok gjort seg? Kanskje. Uansett, fint bilde, med farge toner som jeg definitivt liker (du kan jo se mine siste, veldig lignende, tror jeg) Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 takker.. jeg må begynne å planlegge mere på forhånd (skissere).. og være enda mer aktiv med hvordan modellen skal possere.. dette var tatt i en kjellerstue.. med et alt for stort billjardbord.. ønsker man seg studio.. jah.. .. men getho fotograf som jeg er.. så må jeg bare utnytte plassen bedre og bedre:) takk nok en gang for velltenkt kritikk . Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 jeg spamer ivei Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Likte dette bedre. Er usikker på hvorfor, though. Kanskje pga lyset. Kanskje pga du har detaljer rundt hodet. Kanskje pga bedre dbdefølelse.. Men ett par ting; hun har hårstrikk rundt hånden, det er sjeldent spesielt bra. Og kroppspråket blir fortsatt litt feil, hun lener seg bakover, og da sender det ikke fult så mye sexy signlar for min del, stilling ser litt ubehagelig ut. Ingen sitter slik uten noe å støtte ryggen på? =) Flytt den ene foten mere under den andre, og overkroppen litt mere framover? Fin posering av hodet som er mere sexy og imøtekomment ! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå