OnetroM Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Må nesten skrive sånne ting for å ikke bli saksøkt i USA På en kopp, med karabinkrok som hank, som jeg kjøpte til faren min når jeg var i Trollstigen sto det "Do not use for climbing". :!: Litt forskjell, da en lekekrok som koppholder på ingen måte er laget for belastningen klatring påfører. Den er tross alt livsfarlig å bruke og ligner til forveksling på en reell karabinkrok. En av få steder hvor en slik advarsel er på sin plass. Uansett. Bildekavliteten vist her å testen er ikke gode nok til annet en ren gadget-bruk. Det mangler riktignok ikke mye på å heve nivået kraftig, så jeg vil tro neste versjon er mere i tråd med hva folk trenger. I alle fall i applikajsonen jeg ser for meg. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Veldig interessant. På jobben har vi mye mikroskopkontrol av deler, men dette kameraet kan komme til nede i borringer osv. Kommer linse/oppløsningen seg et par hakk så kjøper vi lett et par sånne. Til slikt kan vel en mer profesjonell løsning, som seesnake fra ridgid, være noe istede for en amatør gadget som den i teste? Lenke til kommentar
EC Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Vil nok tro at løsningen der er profesjonelle verktøy, ja! Oppløsningen på digital pen camera er som et middels webkamera, og vil nok aldri bli bedre. Uansett hvor bra objektiv man smeller på det. Men for å titte rundt på steder man ellers aldri kommer til? VELDIG morsomt! Nå vet jeg f.eks. hvordan det ser ut inni dashboard'et i bilen min (ikke noe oppløftende syn - 10 år med støv og skitt...). Og jeg har et skikkelig nærbilde av iris på øya mine. Fikk litt assosiasjoner til øyet i Lord of the Rings, uten å gå nærmere inn på det for øvrig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå