EC Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Noen gang lurt på hvordan små ting ser ut på nært hold? Les mer Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hvis en ser lite forskjell på å øke oppløsningen så er det vel ikke oppløsningen som er problemet. ref. konklusjonen. Det er vel heller linsa som er for dårlig. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Stilig! Jeg har bursdag i dag Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hmm, dette var en høyst unyttig gadget for meg i alle fall... Må ha! Lenke til kommentar
dabear Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Så utrolig lite meningsfyldt dings Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Stilig! Jeg har bursdag i dag Så utrolig morsom ut! Må prøves^^ OT: Gratulerer med dagen:D Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Kunne man kunne fått live film, hadde den vært perfekt når man lodder v mods og lignende. Endret 6. juni 2008 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hvor mange ganger forstørrer denne da? Kunne vært interessant å vite Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Kunne man kunne fått live film, hadde den vært perfekt når man lodder v mods og lignende. Screen display controlled through the PC software, record pictures or live video! Kilde Sorry for dobbel :/ Endret 6. juni 2008 av mks1001 Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Veldig interessant. På jobben har vi mye mikroskopkontrol av deler, men dette kameraet kan komme til nede i borringer osv. Kommer linse/oppløsningen seg et par hakk så kjøper vi lett et par sånne. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Kunne man kunne fått live film, hadde den vært perfekt når man lodder v mods og lignende. Screen display controlled through the PC software, record pictures or live video! Kilde Sorry for dobbel :/ Den der ble brått interresang! Lenke til kommentar
t_k Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tipper folk sjekker 2'ern først! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 NOTEBOOK PC Not Included :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Burde ikke akam ha testet denne? Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) NOTEBOOK PC Not Included :! Må nesten skrive sånne ting for å ikke bli saksøkt i USA På en kopp, med karabinkrok som hank, som jeg kjøpte til faren min når jeg var i Trollstigen sto det "Do not use for climbing". :!: Angående det at akam burde testet: Enig i det Nesten like merkelig som at Akam, og ikke hardware, som testet et backup-program. Det eneste jeg så som kunne linkes til fotografi var teksten "Backup Digital Photos" på emballasjen Ellers var det, etter hva jeg kunne se, et vanlig program (egentlig en disk). Endret 6. juni 2008 av mks1001 Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Den er testet på en maskin med Vista. Det går helt fint å spille inn video også - som det står i testen, fungerer denne som et hvilket som helst webkamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå