d'espresso Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Skulle gjerne hatt akkordene til sangen "Drakta er Blå", som ligger her.. Skal fremføre sangen om ikke så alt for lenge, så trenger grepene til sangen. har prøvd så godt jeg kan å høre meg frem, men jeg finner bare ut et par grep. Har ikke så godt trent øre.. Setter utrolig stor pris på all hjelp Endret 6. juni 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Fort og gæli: D Hm Vi står isammen G A6 A På samme lag. D F#m Vi deler seire G Asus4 A Og bitre nederlag. G Sammen er vi sterke, Hm Og vanskelig å slå! A G Byen er Drammen, D Og drakta er blå! D Hm Å, å å å, G Asus4 A Hvite og blå Transponer til G dur før siste verset... Geir Endret 6. juni 2008 av tom waits for alice Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Konge, tusen takk Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Vanskelig å få akkordene rett over riktig stavelse, retter litt på det nå. Edit: Da var det rettet på. krever monospaced font da.... Geir Endret 6. juni 2008 av tom waits for alice Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Spillt igjennom et par ganger nå.. Fungerer kjempebra ^^, Men hva mener du egentlig med å transponere til G-dur før siste verset? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 På de første versene spiller de i D-dur, mens på siste verset (strengt tatt første verset om igjen) går de opp til G-dur. Da blir det som følger: G Em Vi står isammen C D6 D På samme lag. G Hm Vi deler seire C Dsus4 D Og bitre nederlag. C Sammen er vi sterke, Em Og vanskelig å slå! D C Byen er Drammen, G Og drakta er blå! G Em Å, å å å, C Dsus4 D Hvite og blå Geir Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Ah.. Tenkte meg egentlig det, var bare ikke helt sikker.. Uansett, takk ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå