Artec Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nå som Mark Hughes har forlatt Blackburn til fordel for Manchester City, er listen med potensielle etterfølgere lang, og lengre ser den ut til å bli. Media mener å hevde at de tre som er mest aktuelle for jobben er Alan Shearer, Paul Ince og Sam Allardyce. Men trenere som Dick Advocaat, Steve McLaren og Adrien Boothroyd har også blitt linket til den ledige jobben på Ewood Park. Men hvem ønsker vi skal ta over jobben? For tiden er det jo mange "store" navn som er å finne uten jobb. Man har jo f.eks. Frank Rijkaard, Henk ten Cate og Avram Grant, men disse er vel kanskje FOR store for Blackburn.. Men hvem er det vi virkelig ønsker skal ta over klubben? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Sam Allardyce kan være en god mann for Blackburn. Har god erfaring med et begrenset budsjett og en klar filosofi. Aberet for Blackburn sin del er vel at han ikke er den yngste, samt at han har trent Bolton. Bolton blir vel det nærmeste Blackburn har av rivaler, om man ser bort fra Burnley. Dick Advocaat har nok potensiale, det tror jeg. Men om han vil gå til Blackburn er en annen sak. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Henning Berg er også blitt koblet til Blackburn nå. Det kunne jo vært innteresant. Berg er en god trener, ingen tvil om det. Men mulig han er litt for "færsk" for en over middels klubb i PL. Hvis dere skjønner var jeg mener. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Folk som kunne tatt over: Henning Berg Kjetil Rekdal Ståle Solbakken da var vi ferdige med de norske alternativene Michael Laudrup Avram Grant Zico Sam Allardyce Steve McLaren Alan Shearer Paul Jewell Paul Ince Uwe Rösler Henk Ten Cate Ronald Koeman Bryan Robson Ricardo Lavolpe Johan Cruijff Mario Kempes Dino Zoff Stuart Pearce Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Folk som kunne tatt over: Henning Berg Kjetil Rekdal Ståle Solbakken da var vi ferdige med de norske alternativene Michael Laudrup Avram Grant Zico Sam Allardyce Steve McLaren Alan Shearer Paul Jewell Paul Ince Uwe Rösler Henk Ten Cate Ronald Koeman Bryan Robson Ricardo Lavolpe Johan Cruijff Mario Kempes Dino Zoff Stuart Pearce Tom Nordli er jo også ledig for nye trener oppdrag Lenke til kommentar
Artec Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 For min del tror jeg at det står mellom; Sam Allardyce Steve McLaren Henk ten Cate Michael Laudrup Paul Ince Personlig håper jeg på ten Cate, da jeg tror han er den av disse som har mest å tilføre klubben Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Frank Rijkaaard er jo også en mulighet. Jeg foreslår at denne tråden blir flyttet til Internasjonal fotball, men det har jo ikke jeg myndighet til å gjøre Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Folk som kunne tatt over: Henning Berg Kjetil Rekdal Ståle Solbakken da var vi ferdige med de norske alternativene Michael Laudrup Avram Grant Zico Sam Allardyce Steve McLaren Alan Shearer Paul Jewell Paul Ince Uwe Rösler Henk Ten Cate Ronald Koeman Bryan Robson Ricardo Lavolpe Johan Cruijff Mario Kempes Dino Zoff Stuart Pearce Tom Nordli er jo også ledig for nye trener oppdrag De fleste av de nevnte ovenfor var vell å tru på julenissen (Og atpåtil i juni). De fleste som er nevnt der vil jeg tru kan lede klubben på en kjempe fin måte. Hvis jeg skal trekke ut en, blir det den godeste Michael Laudrup. Gedigen Manager! Husker fortsatt tiden i Brøndby, og hvor ligger det "store" Brøndby på tabellen nå? (Ps: Ikke si det ). Og det han har gjort med Getafe viser at ikke bare selvgode B. Schuster kan lede laget. Semifinale og fjortendeplassne i Primera Division (Sistnevnte høres kanskje ikke veldig imponerende ut, men det var faktisk kun 5 poeng opp til overaskelses laget Almeria på 8!). Selv om han også har hatt sine dårlige perioder med Getafe (Før jul), så er han en kjempe Manager! Lenke til kommentar
Artec Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Nå ryktes det jo at Blackburn har kastet seg inn i kampen om Mancini.. Men jeg tror nok at Alan Shearer OG/eller Steve McLaren vil bli presentert om 7-10 dager.. John Williams sier at klubben har mottatt over 40 søknader på stillingen som manager, og at de regner med å ha en manager klar mot slutten av neste uke.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå ryktes det jo at Blackburn har kastet seg inn i kampen om Mancini.. Men jeg tror nok at Alan Shearer OG/eller Steve McLaren vil bli presentert om 7-10 dager.. John Williams sier at klubben har mottatt over 40 søknader på stillingen som manager, og at de regner med å ha en manager klar mot slutten av neste uke.. Jupp, så det. Merkelig at det i det hele tatt blir nevnt. Mancini kommer aldri til å trene et engelsk lag, bortsett fra Chelsea (og muligens City). Shearer synes jeg også er merkelig, han avslo jo ved juletider managerstolen i Newcastle, klubben i hans hjertet. Hvorfor? Tror dessverre Shearer blir presentert, og det vil også bli en kjempe signering av en trener. Føler han har mye å utrette ihvertfall. Lenke til kommentar
Artec Skrevet 9. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg har stor tro på Shearer som en trener, selv om han garantert kommer til å forlate klubben til fordel for Newcastle om noen sesonger. Alan Shearer nyter stor respekt jevnt over hele fotball verden, og mange vil se på det som en ære å spille under han. Mark Hughes hadde heller ikke den store erfaringen da han tok over Blackburn.. Skulle Shearer bli ansatt så vil jeg ta imot ham med åpne armer, og jeg tror ikke jeg er den eneste.. Nå er jo også Cisse linket til Blackburn, dette blir spennende.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg har stor tro på Shearer som en trener, selv om han garantert kommer til å forlate klubben til fordel for Newcastle om noen sesonger. Alan Shearer nyter stor respekt jevnt over hele fotball verden, og mange vil se på det som en ære å spille under han. Mark Hughes hadde heller ikke den store erfaringen da han tok over Blackburn.. Skulle Shearer bli ansatt så vil jeg ta imot ham med åpne armer, og jeg tror ikke jeg er den eneste.. Nå er jo også Cisse linket til Blackburn, dette blir spennende.. Lurer på hvor mye respekt Shearer har utenfor Storbritannia? hmm, :!: Tror den = 0! Uansett, I storbritannia er det vell liten tvil om hans respekt (bortsett fra United). Når det gjelder Cisse (se han er linket, noe han har vært lenge nå), så tror jeg han ikke lykkes i england, dessverre. Lenke til kommentar
Artec Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Tror Shearer har stor respekt jevnt over hele fotball-verden. Men hva vet vel jeg.. Jeg tror i allefall han har det som skal til for å lykkes.. Alt han trenger er en assistent med litt mer erfaring. Har sett i enkelte nettaviser at Mike Newell lanseres som en mulig assistent for Shearer, selv kunne jeg tenke meg å se Tony Parkes tilbake på Ewood Park. Lenke til kommentar
Artec Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 Nå har Shearer visstnok takket nei til muligheten til å etterfølge Mark Hughes. Den tidligere storscoreren føler at Ewood Park ikke er stedet å starte en manager-karriere.. Da tror jeg at Sam Allardyce blir presentert som ny manager i løpet av en ukes tid.. Lenke til kommentar
ooOoo Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Tror det blir Sam Allardyce. Håper egentlig på Henning Berg, men han er kanskje litt for "ny" i gamet. Tipper nok at "Big Sam" blir presentert i løpet av de kommende dagene nå. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Big Sam er kanskje det siste alternativet jeg ville valgt, men det ser dessverre ut til at vi skal satse på han.. Var så klar for Ten Cate eller Advocaat.. Kjenner lukta av Bolton helt hit.... Fysj Lenke til kommentar
Artec Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Det sies at Sam Allardyce er en outsider til jobben, og at Henk ten Cate klør i fingrene etter å lede en Premier League-klubb.. Men personlig tror jeg på Allardyce, selv om jeg helst ville se en annen.. Heller Paul Ince.. Hva med Advocaat og ten Cate i to-spann, perfekt!!! Lenke til kommentar
Artec Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Ser ut til at Blackburn har avvist Sam Allardyce og velger å gå for Paul Ince =) http://www.newcastleunited-mad.co.uk/news/...W&id=395132 http://www.tribalfootball.com/article.php?id=98331 Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ser ut som vi slipper både Big Sam og McClown.. Endelig noe å glede seg over Lenke til kommentar
Artec Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Ja, det ser ut til at det står mellom Paul Ince og Michael Laudrup, med Henk ten Cate som en outsider, hvor alle 3 visstnok vil ha jobben!! La oss håpe at klubben går for Laudrup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå