b-real Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 http://theforce.net/humor/topten/ct10_swis...rthanlotr.shtml Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 mye bra! men jeg liker lotr bedre da.. :-? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Star Wars SUGER!! .... (hilsen en Trekkie...) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 star wars aeger.. LoTR-filmene suger.. boka er sinnsykt bra Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 "Top 46 Reasons LOTR/SW is better than SW/LOTR" fatta ikke kan noen forklare? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 "Top 46 Reasons LOTR/SW is better than SW/LOTR" fatta ikke kan noen forklare? det er en måte å si "Top 46 Reasons LOTR is better than SW" "Top 46 Reasons SW is better than LOTR" i en setning... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Star Wars var kult helt til phantom menace kom.. Da mista jeg respekten til George Lucas! Er usikker på om jeg i det hele tatt gleder meg til SW 3eren. Tror jeg skal ha så lite forventninger som mulig så jeg ken gå ut av kinosalen og føle jeg har sett en OK film. LOTR derimot. Genial bok, og Peter Jackson hra gjort en meget bra jobb etter min mening. Litt mindre Arwen kanskje... Gleder meg som en unge til "Return of the King". Ingen av de to første filmene har skuffet. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 LOTR boka = genial, et mesterverk uten sidestykke i historien LOTR filmene = ekstremt bra, men mangler litt. selv om de ville være på minimum 12 timer hver viss alt skulle vert med Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 alle nevnte filmene er bra! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 det er en måte å si "Top 46 Reasons LOTR is better than SW" "Top 46 Reasons SW is better than LOTR" i en setning... Øh...hva står LOTR og SW for? :o Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 LOTR = Lord of the rings (er du über n00b eller??) SW = Star Wars Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Star Wars var kult helt til phantom menace kom.. Da mista jeg respekten til George Lucas! Er usikker på om jeg i det hele tatt gleder meg til SW 3eren. Tror jeg skal ha så lite forventninger som mulig så jeg ken gå ut av kinosalen og føle jeg har sett en OK film. LOTR derimot. Genial bok, og Peter Jackson hra gjort en meget bra jobb etter min mening. Litt mindre Arwen kanskje... Gleder meg som en unge til "Return of the King". Ingen av de to første filmene har skuffet. men de tre første er genial (glemmer de to siste ) LOTR var den beste boka jeg noensinne hadde lest... så når jeg hørte at filmen kom ble jeg.. jah.. glad men den levde absolutt ikke opp til forventningene, og det ble ikke akkurat bedre med TT som hadde så mye kødd i..kanskje det er til det beste.. men det irriterer meg grundig.. jeg synes den var dritkjedelig.. sovna jo nesten i kinosalen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå