Joachim_F Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Playstation 3-versjonen av strategispillet Red Alert 3 er ikke lenger under utvikling. Les mer Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 At de ikke makter å gi en grunn til det er jo bare helt patetisk, dog er det samme faen imho, RA3 er nok mest gøy på PC-en uansett nettopp pga. kontrollene. Lenke til kommentar
plaank Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Nei! Kjipe greier. Dette betyr jo at jeg mest sannsynlig må kjøpe meg ny PC til høsten, da. Damn you EA! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Red Alert 3 på en konsoll? De burde forstått at det ikke funka før de i det hele tatt starta Red Alert 3 på en konsoll?<br><br>De burde forstått at det ikke funka før de i det hele tatt starta<br> Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tja RTS spill på konsoll er visst i vinden om dagen, så mulig utviklerene finner lure løsninger for de med kontroll. Personlig er eg drittlei heile sjangeren(Homeworld hevet standarden for meg) og gir vel egentlig greitt faen. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Konsoll av strategispill funker ikke etter min mening. Men de utvikler til X360 men ikke PS3? Hva er den store forskjellen egentlig? :o Uansett, det er nok på PC dette skal kjøpes. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 ikke sjokka over at de stoppa development til ps3 akkurat, men hadde aldri spilt red alert på konsoll anyway, rts hører hjemme på pc:) Lenke til kommentar
meastp Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tidligere spill i C&C-serien ble også levert på konsoll, så det er kanskje derfor de forsøkte. Likevel, jeg fikk det aldri til å stemme helt da jeg forsøkte C&C på PS. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Red Alert fungerte merksnodig godt på PS1 i sin tid. Men men, enda et kanselert spill til PS3. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ms som har viftet litt med lommeboka? Skjønner ikke hvorfor akkurat Ps3 ikke skulle være populært for en RTS utvikler siden Ps3 har støtte for mus og tastatur. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Konsoll av strategispill funker ikke etter min mening. Men de utvikler til X360 men ikke PS3? Hva er den store forskjellen egentlig? :o Uansett, det er nok på PC dette skal kjøpes. Muligens fordi det er lettere å utvikle til den (hvertfall virker det sånn), muligens fordi de sannsynligvis vil selge mer av det til 360. (EA solgte 12 ganger så mange spill til 360 som til PS3 i fjor. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 ) Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Det er også enklere å porte mellom Pc og X360 pga. DirectX Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Red Alert fungerte merksnodig godt på PS1 i sin tid. Men men, enda et kanselert spill til PS3. Er vel ikkje kanselert, men "satt på pause". Litt forskjell er det jo. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hovedgrunnen til att PS3 versjonen av RA 3 er DirectX, mye enklere med å programmere spill til PC/360 en til PS3 men dette skal haes på PC uansett, Strategispill er svært sjelden noe man spiller på konsoll Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Red Alert fungerte merksnodig godt på PS1 i sin tid. Men men, enda et kanselert spill til PS3. Er vel ikkje kanselert, men "satt på pause". Litt forskjell er det jo. Satt på pause, kanselert, ikke lenger under utvikling. Mange ord med samme betydning. Tviler på at EA LA blir å gjennoppta PS3 versjonen når de andre versjonene er lansert. Samt de utvikler til X360 og PC, den siste er vel den de fleste tenker på når de skal velge platform for RTS spilling. Lenke til kommentar
stavros Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Da var det ikke så gale å bare ha PC allikevel. Kan uansett ikke forestille meg å spille rts spill på konsoll. Det har gått mange timer med på ra2, og det lever fortsatt Håper ra3 blir bedre enn c&c3, for det var ikke spennende lenge :/ Endret 6. juni 2008 av stavros Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Konsoll av strategispill funker ikke etter min mening. Men de utvikler til X360 men ikke PS3? Hva er den store forskjellen egentlig? :o Uansett, det er nok på PC dette skal kjøpes. Muligens fordi det er lettere å utvikle til den (hvertfall virker det sånn), muligens fordi de sannsynligvis vil selge mer av det til 360. (EA solgte 12 ganger så mange spill til 360 som til PS3 i fjor. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 ) Feil, ihvertfall i linken du hennviser til. I Q3 gjorde dem det i.flg. linken din, i Q4 tjente dem bedre på PS3 enn 360. :-/ Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Hadde ingen planer om å kjøpe spillet pga. det siste C&C-spillet jeg hadde, men var en gang en serie som jeg likte, så holder ett øye med det, i tilfelle det blir artig igjen. :-/ Heldigvis har jeg både OK spill-PC, og PS3. Endret 6. juni 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
SimpliEcks Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 RTS på konsoll funker bra nok det. Er nok uvandt i begynnelsen å spille RTS med håndkontroll, men å bruke håndkontroll var ikke akkurat så vanskelig å sette seg inn i når det gjaldt C&C3. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hvor er hylinga om at "PCn er død som spilleplattform" nå ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg