Lurvefranzen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hvilken tennplugg trenger jeg til Peugeot Speedfight 2? Den er gåen og trengs å skiftes, men er usikker på hvilken type jeg skal kjøpe. Takk for svar. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Er det ikke bare å kjøpe en vanlig en til 50 kr på en bensinstasjon eller noe? Hvis den er for lang så går det normalt ann å ta av hetta Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Godt mulig. Jeg aner ikke, har ikke peiling på verken moped eller motor. Nå har for øvrig en venn av meg fått en hundrelapp for å kjøpe den for meg, siden jeg skal på jobb. Han skulle visstnok kjøpe en "BR 8 HS". Får håpe det holder. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Er den original skal man ha 8'er har man tatt plomba 9'er Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg har BPR7HS, er det "bedre" å bytte til BPR8HS neste gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå