RamboDan Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Min Acer aspire 3680 virker for å være ekstret varm. Dette etter den var inne til reperasjon og HK ble byttet. Da jeg fik den tilbake fra verksted hadde de glemt å koble til viften. Så inn på verksted igjen. Nå kjennes den utrolig varm ut, men kan høre at en vifte går. Muspeker paden er ubehagelig varm. Målte temperaturen med speedfan og fikk ut denne målingen: HD0: 43C Temp1: 45C Core temp: 60-65C For meg virker Core-temperaturen alarmrende høy. Hva tror dere? skal jeg levere den inn igjen? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Er det idle eller under last? Er ikke unormalt at CPUer på bærbare blir varme, men om det ikke er noen last på den når du måler, så kan det kanskje være litt mye. Lenke til kommentar
RamboDan Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Ikke noe last på den når målingene er tatt.... 0-7% cpu bruk. Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 under litt spilling blir cpu'en min lett 80 grader... Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 ta å last ned de nyseste BIOS oppdateringer fra acer sin nettsie MEN hvis du velger feil bios så KAN datan gå rett til dynga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå