Gå til innhold

BK: Enda en konfirmant, i studio denne gang.


Anbefalte innlegg

Slenger opp en av hvert lysoppsett her, nå.

 

Resten av serien kan dere se her: http://s115.photobucket.com/albums/n320/cruelcruel/jacobsen/

 

Fotografert med Hasselblad H2D m/ P20 bakstykke, 80mm 2,8.

 

Veldig fornøyd med lys her, spesielt kantlyset rundt nedredel av ansiktet / hår osv her.

Synes det traff ganske bra.

CF036703.jpg

 

Ett lite nærportrett, ganske fornøyd med hender og blikk.

CF036735.jpg

 

Det jeg liker her er lyset, rembrandt trekanten, og lyset som definere kinnbein her. Synes virkelig det får ansiktet til å bli smalere.

CF036647.jpg

 

Og her liker jeg mest bakgrunnslyset (en spot med grid og doors som såvidt streifer veggen bare), angrer litt på at jeg ikke hadde en pitteliten fill softbox her, kanskje? Men mulig jeg også liker kontrasten.

 

CF036611.jpg

 

Ellers ligger det endel money shots på photobucketen, men blir veldig likt ting jeg har gjort før.

 

Beauty dish som main light på alle untatt nærportrettet her.

 

www.cruelphotography.com

Endret av cruelphotography
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Meget bra, jeg liker det at vi ikke får de tradisjonelle konfirmasjons bildene, det er det jeg først forbinder med tittelen din, men jeg blir positivt overasket.

 

Har du liquifya øynene hennes? Eller er de bare utrolig store? ^^

 

 

Har vel ikke noe kritikk å gi forsåvidt....

Lenke til kommentar

Juliess, du kommenterer alltid sent på natta ;d like ille som meg du.

Skal du og marius game AoC, BTW?

 

Pirja, er det ikke noe retningslinjer ifht slike itng her på forumet. står uansett på "about" delen på hjemmesiden min =)

 

takk for kommentaren, alle ønsker seg nok hasselblad (selv om - imotsetning til det mange tror så er den ikke så magisk, her snakker vi 1 punkts dinosaur AF, lite mobilitet og sjaktsøker, så de fleste tar nok dårligere bilder med en slik en), og bra studio gear er alltid fint, men 100% unødvendig.

 

Beste er alltid å starte med lite gear, så du lærer deg å være kreativ.

Lenke til kommentar

Sjaktsøker er konge. Den beste form for søker som finnes. Det er sikkert grusomt uvanlig for en som har liten erfaring med det (uten at jeg sier at du har det), men de som liker det, elsker det. Og jeg er blant dem. Jeg skulle ønske jeg hadde sjaktsøker på et digitalt kamera. Det er nesten essensielt for å få skikkelig kontakt med modell, synes jeg. I alle fall overlegent. At verden er speilvendt blir man vant med.

Lenke til kommentar

Sjaksøker kamera er definitivt konge til noen typer foto, feks barn og familier er det uovertruffent til. Men til noen typer foto, foretrekker jeg mobilitet over kontakt =) Men såklart noen ganger vil jeg ha den ekstra kvaliteten jeg får ut av filene her kontra canonen, overaskende stor forskjell da jeg driver med iaf grupper og helfigur. Mye mere crisp look.. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...