Sonsol Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg håper at det bare er jeg som har problemer med safari, for da kan det fikses:P Jeg liker safari godt, fordi det passer godt inn i OSX, og jeg liker bokmerke-systemet bedre enn på FF, og Opera. Problemet er det at jeg støter ofte på mindre og større problemer. For eksempel; hvis jeg skal se et filmklipp fra amobil.no's sider, eller gamer.no for den saks skyld, så er det ikke mulig å pause filmen. Hver gang jeg trykker på pause, lastes filmen inn på nytt. Jeg klarer ikke å huske flere feil akkurat nå, men er det generelt mange "bugs" i Safari? Mvh Sondre Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg tror ikke Safari har mange bugs generelt, men de som lager nettsidene tester dem mest i Internet Explorer, og den har ihvertfall mange bugs. Men det med pause hørtes ut som en bug. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Du bruker sikker Safari 3 beta? Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg bruker safari som var installert med leopard, og har regelmessig oppdatert maskinen med "programvareoppdatering". Utenom det vet jeg ikke:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå