Jaffe Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Det er mange parleiligheter, må nok være litt mer spesifikk : > Lenke til kommentar
Mirosx Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 (endret) *snip* Endret 19. september 2015 av Hellacute Lenke til kommentar
Alfadir Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Jeg og kjæresten min bodde på Voll Studentby i 1 år, men vi valgte nå å flytte et annet sted. Frost eiendom tar rentene på depositumet ditt og vi syntes leia var dyr med tanke på standarden i parleiligheten. Da vi flyttet inn var fibernettet (200 mbit eller hva det er) på deling, kunne få ganske bra hastigheter enkelte ganger, men det ble skrudd ned til 10 mbit per boenhet og så måtte man betale for mer. Det ble installert parkeringsautomater på parkeringa, de sto ikke der da jeg flytta inn. Koster litt å vaske klær og tørke de. Kjekt med lesesal, selv om vi aldri benyttet oss av den. Ellers har det vært mye byggestøy. Litt artig å høre hanen på Voll gård, den bruker å bli litt døgnvill om sommern. Kjekt med så nær beliggenhet til butikker og bussene går hele tia, men det finnes helt klart bedre alternativer enn Voll studentby. Endret 16. august 2015 av Alfadir Lenke til kommentar
Mirosx Skrevet 19. september 2015 Del Skrevet 19. september 2015 Noen som har bodd her før som kan fortelle hva strømregninga kom på etter et år? Frykter å få en skikkelig regning til sommeren Lenke til kommentar
s_vidar Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Noen tips til hvordan man kommer deg ut av kontrakten? Om man flytter ut, leverer nøkkel men ikke krever depositumet(2 måneder leie) tilbake, får man da inkasso om man ikke betaler leie? Lenke til kommentar
Letterboxd Skrevet 23. mai 2022 Del Skrevet 23. mai 2022 Jeg har signert kontrakt digitalt, men innflytting begynner ikke før 1 august. Er det realistisk å sende melding til Frost å spørre om jeg kan avbryte kontrakten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå