Hoaas Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 De byttet forøvrig ventil i dusjen også. Tror de tok feil hos enkelte. Jeg hadde god trykk i dusjen men naboen hadde nesten ikke trykk i hele tatt. \:D/ Lenke til kommentar
TobiasK Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Hmm, trykket i dusjen min er helt OK. Men vasken på badet har ikke noe bra trykk i hele tatt. Endret 9. august 2012 av TobiasK Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 (endret) Ting kommer på plass nå. ^^ Hvordan er dere fornøyd med hybelen da? Personlig er jeg ikke overbegeistret, men er vel helt grei standard -- bare jeg som er vant til standarden hjemme hos mor. btw, skal vasken på badet ha så svak stråle? min har ikke akkuratt god kraft.. Trykket i vasken min er helt okay. Synes hyblene holdt god standard, og dublettkjøkkenet var egentlig over all forventning. Endret 11. august 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Btw, #VOLL @ EFNet for de som vet hva IRC er. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 hm.. får sjekke det ut en gang når jeg ikke akkurat er kommet heim. Lenke til kommentar
Capria Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Skal viften på badet stå på hele tiden, eller finnes det en måte å slå den av på? Duringen gjør meg gal! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Det er dessverre en evighetsmaskin, men du kan sannsynligvis dempe lyden om du gir den en grundig vask. Lenke til kommentar
Hoaas Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Skal viften på badet stå på hele tiden, eller finnes det en måte å slå den av på? Duringen gjør meg gal! Verre om den ikke går i hele tatt. Ventilasjonsanlegget i R har vært gåent siden mai. Blir ufattelig fuktig på hybelen om man dusjet uten vifte. (er teknisk sett mulig å slå den av. Bare klatre opp på loftet over 3. etasje og dra ut strømmen. (men da mister hele oppgangen viftene sine)) 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Jeg kan ikke høre noen vifte? Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Ser ut som enkelte nettsider er blokkert for meg, går ut i fra at det er slik for dere og? Er torrents osv. blokkert? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Ikke her iallefall. Lenke til kommentar
TobiasK Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Ikke noe blokkert her, som jeg vet iallefall. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Har ikke opplevd at noe er blokkert her heller. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Er det noen bod els. det er lov å sette sykkelen i om vinteren? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jo, alle de vanlige 1mannsrommene har hver sin bod hvor de kan hive fra seg tjall og tjafs. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Men der er det ikke lov til å sette sykkelen så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Er det ikke sykkelbod i 1. etg i hver oppgang da? Er det hos meg i alle fall. Lenke til kommentar
Trådstarter Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 Alt bra på voll studentby? Vurderer å flytte inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå