Partridge Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Det jeg lurer på er om det er L09 eller L10 som er første hybel i 2. etasje. Avhenger av om det er parhybel tror jeg. I nye delen av Voll er vel 10 første hybel (der jeg bodde før). Lenke til kommentar
siljekm Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Det jeg lurer på er om det er L09 eller L10 som er første hybel i 2. etasje. Avhenger av om det er parhybel tror jeg. I nye delen av Voll er vel 10 første hybel (der jeg bodde før). Om du sender mail til [email protected] så får du svar hvilken etg det er! Lenke til kommentar
Mort1s1 Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Hiver meg på her, jeg flytter mest sannsynligvis inn også til høsten Lenke til kommentar
Ingeniør_student Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 Vet ikke om det er så mye aktivetet her innen nå, men prøver for den. Noen som vet om det er plass på buss nr 5 på morningen eller er den allerede full før den ankommer Voll? Lenke til kommentar
operg Skrevet 19. juli 2012 Del Skrevet 19. juli 2012 (endret) Voll er den første studentbyen buss 5 kjører forbi på vei mot Gløshaugen. Med mindre en hel haug har overnattet på Dragvoll er den neppe full. Endret 19. juli 2012 av operg Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Hvis du skal til dragvoll så er den passe full, men ned mot byen får du alltid sitteplass. Lenke til kommentar
Ingeniør_student Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Hvordan funker det med internett på Voll studentby nå? Lest tidligere i tråden at folk ikke har vært fornøyd med hastigheten slik det ble lovet når de underskrev kontrakten. Har dette blitt utbedret? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Nettet er "ok" men ikker mer enn det, den idiotiske gresen på 10GB om dagen irriterer meg. Men ifølge noen kompiser som bodde der før den regelen kom på plass, var det periodevis helt udugelig nett for noen lastet ned som galinger. Lenke til kommentar
Ingeniør_student Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 (endret) Er det veldig negativt å ha hybel i 1.etasje? Endret 21. juli 2012 av Ingeniøerstudent Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Kommer helt an på. Greit å slippe trappene, men det kan jo være kjedelig hvis du havner på siden som er vendt mot gang og sykkelstien at folk kan se rett inn mot deg. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 (endret) Hvordan funker det med internett på Voll studentby nå? Lest tidligere i tråden at folk ikke har vært fornøyd med hastigheten slik det ble lovet når de underskrev kontrakten. Har dette blitt utbedret? Er i alle fall 200 Mbit nå (ifølge nettsiden), ikke 100 som det var før. Kommer helt an på. Greit å slippe trappene, men det kan jo være kjedelig hvis du havner på siden som er vendt mot gang og sykkelstien at folk kan se rett inn mot deg. Dette kan vel løses med gardiner/persienner? Endret 22. juli 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Hoaas Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Vet ikke om det er så mye aktivetet her innen nå, men prøver for den. Noen som vet om det er plass på buss nr 5 på morningen eller er den allerede full før den ankommer Voll? De har forøvrig satt inn større leddbusser på rute 5 fra og med mai eller juni, så det blr kanskje mindre fulle busser mot Dragvoll også nå. I tillegg skal rute 9, 36 og 66 gå oftere fra august. Er det veldig negativt å ha hybel i 1.etasje? På siden som vender mot nordvestl ligger det steiner under vinduene som det er ufattelig morsomt å gå på hvis du er i barnehagealder. Lite som er så irriterende med små klissete hender som klasker på vinduet ni om morgenen når du prøver å sove. Hvordan funker det med internett på Voll studentby nå? Lest tidligere i tråden at folk ikke har vært fornøyd med hastigheten slik det ble lovet når de underskrev kontrakten. Har dette blitt utbedret? Som Esso sier så er det visstnok 200 Mbit på Voll nå, men det interne nettverket er på 10 Mbps halvduplex(!), så du kan nok ikke regne med å få hastigheter over 900 kB/s. (selv om det bare er til naboen) Nettet funket faktisk helt fint etter at de oppgraderte til 200 Mbit for hele studentbyen da det var 100 Mbps internt nettverk. (det var litt problemer på kveldstid og i helger før de oppgraderte) Voll @ Facebook (uoffisiell side) Endret 23. juli 2012 av Hoaas Lenke til kommentar
Ingeniør_student Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) vet det har blitt svart på tidligere, men hvordan gjør folk det med kvittering i år? Har dere bestilt en kvittering i nettbanken (10 kr) eller holder det med å ta en kontoutskrift og vise at pengene har blitt belastet kontoen? Endret 23. juli 2012 av Ingeniøerstudent Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Holdt med en kontoutskrift for min del i fjor. Så regner med at det fungerer bare godt i år også. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Jeg finner ingenting om 10 GB/døgn-grensen i IT-reglementet? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 Da har de enten glemt å skrive det, eller forandret det fra i fjor uten at jeg har fått det med meg. Og hvis den er opphevet skal jeg bli en lykkelig sjel. Spesielt med tanke på steam og orgin. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 24. juli 2012 Del Skrevet 24. juli 2012 SIT har 20 GB / døgn, noe som virker langt mer rimelig. Forstår behovet for en grense, men 10 GB er i utgangspunktet alt for lite, så håper den er fjernet/endret. Lenke til kommentar
thewerty Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 (endret) Signerte kontrakt for hybel R06 idag, noen som vet hvilken etasje det er i? Noen andre her som skal studere filmvitenskap(NTNU)? Endret 25. juli 2012 av thewerty Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Da befinner du deg i 1 etasjen. 1 Lenke til kommentar
thewerty Skrevet 25. juli 2012 Del Skrevet 25. juli 2012 Da befinner du deg i 1 etasjen. Takk! Okey, får ta med mørke gardiner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå