hawaii2k Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 En ting kan dere se frem til, først som sist: Se for dere at det er vinter, mørkt, kaldt, vind og snø. Trappene er rein is, lett å gå på tryne. Frister det til å måtte vaske klær eller kaste glass i beholderen ved siden av Shell? Neppe. Men det er en dråpe i havet av hva som du/dere vil oppleve. Det vil bli en kjekk tid, så fremt at resten av folket er OK. Lenke til kommentar
Catnipz Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Kjæresten min skal flytte ut fra sitt rom i M-blokka, da vi skal flytte sammen i desember (yei <3). Men med Voll sine ettårs- kontrakter, så trenger han noen som kan ta over for ham. Hvis du eller noen du kjenner trenger et sted å bo neste semester (fra 1. desember), så kan du få overta rommet hans og slippe ventelistene! Send meg PM hvis det skulle være interessant Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hvorfor funker plutselig ikke vaskekortet mitt lenger? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kommer du deg ikke inn på vaskeriet? Hvis det er det, så prøv flere ganger. Kortet mitt trengte flere forsøk. Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Funker hverken for å låse seg inn eller på selve vaskemaskinene. Står at det er ugyldig. Fikk brukt det én gang til å vaske klær siden jeg flyttet inn i august, men har ikke funket etter det. Lenke til kommentar
Tolstoi Skrevet 6. desember 2011 Del Skrevet 6. desember 2011 Kjæresten min skal flytte ut fra sitt rom i M-blokka, da vi skal flytte sammen i desember (yei <3). Men med Voll sine ettårs- kontrakter, så trenger han noen som kan ta over for ham. Hvis du eller noen du kjenner trenger et sted å bo neste semester (fra 1. desember), så kan du få overta rommet hans og slippe ventelistene! Send meg PM hvis det skulle være interessant Legg ut annonse på Finn. Det gjorde vi (to stk), og fikk bytta med noen andre mot gebyr på 2000. Lenke til kommentar
Catnipz Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Legg ut annonse på Finn. Det gjorde vi (to stk), og fikk bytta med noen andre mot gebyr på 2000. Jess, det ordna seg Var ikke noe problem å få noen til å overta, selv om det var midt semesteret. Nå bor vi i en najs leilighet på Singsaker Lenke til kommentar
operg Skrevet 9. desember 2011 Del Skrevet 9. desember 2011 Velkommen til sivilisasjonen! Lenke til kommentar
GeirArne2 Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Hei Skal kanskje flytte inn i Voll i August, noen som vil dele litt erfaringer? Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Helt ålreit sted å bo. Godt med eget bad. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. mai 2012 Del Skrevet 17. mai 2012 Så lenge at folkene du deler kjøkken med kan rydde etter seg, så er det greit. Spesielt hvis du skal studere på Dragvoll. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Helt grei plass i mine øyne. Eget bad er et pluss. Jeg har bodd der to år nå, og blir boende et år til i alle fall. Det tar ca. 15-20 minutt å gå til Gløshaugen og 5-10 minuttt til Dragvoll. Det går også busser hele tiden. Hvor greit det er å bo der kommer som Runarbs sier litt an på folkene du havner på gang med. De jeg har bodd sammen med har stort sett tatt ansvar for å rydde og vaske etter seg på kjøkkenet, men jeg har hørt historier fra andre oppganger der det har vært ganske dårlig. Lenke til kommentar
GeirArne2 Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Skal studere historie/medievitenskap på Dragvoll. Hvordan er det med TV-signal, har man kabel inn på rommet sitt? Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Ja, det er internett- og TV-uttak (til dekoder) på hver hybel. I tillegg er det det på fellesrommet (kjøkkenet/stuen), der det som regel også er TV fra før. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Når kommer tilbudet fra Voll? Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det kom 4. juni for to år siden. Jeg aner ikke når det kommer i år. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Det sto noe om første uka i juni, derfor jeg lurte på om noen andre hadde fått enda -- begynner bli litt nervøs da jeg fikk beskjed fra SiT om at jeg ikke kan få gjennom dem, så Voll er litt siste utvei. Lenke til kommentar
barkebrød Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Tror ikke det er noen grunn til å være nervøs. Søkte selv på Voll ganske sent i sommerferien og fikk hybel Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Edit: Fått tilbud og sagt ja, noen andre her som skal på Voll i år? Endret 8. juni 2012 av Zodihax Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Jeg og en kompis takket ja til en dublett, og fikk aksepten i dag. Mtp. køene hos SiT var det en nødvendighet. Spent på hvordan det blir der,virker bra, dog kanskje litt liten plass på hyblene? Utrolig flott at man har eget bad uansett! Hva må vi skaffe av kjøkkenartikler? Det har blitt nevnt at Voll har egen lesesal, stemmer dette? Endret 11. juni 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå