hawaii2k Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Det virker som at storinnrykket av nye folk har vært i dag, og det bruker å være slik at fredagen før semesterstart er travel for administrasjonen. Vet ikke hvordan det er med alle som går på HiST, de har kanskje andre datoer å forholde seg til og kanskje utsettinger flyttingen noen dager. Det virker som at storinnrykket av nye folk har vært i dag, og det bruker å være slik at fredagen før semesterstart er travel for administrasjonen. Vet ikke hvordan det er med alle som går på HiST, de har kanskje andre datoer å forholde seg til og kanskje utsettinger flyttingen noen dager. Lenke til kommentar
jkbjerk Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Har du bodd her lenge ? I såfall hvordan er det sosialt i forhold til helger o.l(vors, fester og andre sosiale sammenkomster) ? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Flyttet hit høsten 07, så har bodd her ei stund. Vanskelig å si hvordan det er med det sosiale. Som alle andre studentbyer i landet er det rikelig med fester og vors. Allikevel tror jeg at det er etasjer som har sine egne fester og det ikke er så alt for ofte at flere etasjer går sammen om en gigafest (men det skjer, det og). Lenke til kommentar
xelA Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Om et par dager kommer jeg som et tilskudd til førsteetasjen i S, noen som bor her? Flyttet akkurat ut derfra selv. Det bor bare en eller to personer i første etasje fra før av nå, fordi de måtte renovere de fleste hyblene. Det var en vannlekkasje der for noen måneder siden (Så mange av hyblene er nye og ubrukte ) Vannlekkasje igjen? Enda en som sovnet i dusjet etter fylla? Det er nok den vannlekkasjen du tenker på ja, ikke noen ny Men det tok jo flere måneder før alt kom i orden igjen Lenke til kommentar
EvileyeS Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Om et par dager kommer jeg som et tilskudd til førsteetasjen i S, noen som bor her? Flyttet akkurat ut derfra selv. Det bor bare en eller to personer i første etasje fra før av nå, fordi de måtte renovere de fleste hyblene. Det var en vannlekkasje der for noen måneder siden (Så mange av hyblene er nye og ubrukte ) Vannlekkasje igjen? Enda en som sovnet i dusjet etter fylla? Det er nok den vannlekkasjen du tenker på ja, ikke noen ny Men det tok jo flere måneder før alt kom i orden igjen Det er vel et eller to år siden den episoden jeg tenker på skjedde. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg bor rett over gata fra Voll (i et litt halvveis privat sted..), og inviteres gjerne på fest ;D Lenke til kommentar
xelA Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Om et par dager kommer jeg som et tilskudd til førsteetasjen i S, noen som bor her? Flyttet akkurat ut derfra selv. Det bor bare en eller to personer i første etasje fra før av nå, fordi de måtte renovere de fleste hyblene. Det var en vannlekkasje der for noen måneder siden (Så mange av hyblene er nye og ubrukte ) Vannlekkasje igjen? Enda en som sovnet i dusjet etter fylla? Det er nok den vannlekkasjen du tenker på ja, ikke noen ny Men det tok jo flere måneder før alt kom i orden igjen Det er vel et eller to år siden den episoden jeg tenker på skjedde. Haha, da skjedde nøyaktig det samme en gang til Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Hvem bor hvor? Endret 2. september 2010 av medlem-161766 Lenke til kommentar
vinje91 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hvem bor hvor? Hvor bor du? Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvem bor hvor? Hvor bor du? Hehe, jeg redigerte innlegget, så det kom visst ikke med. Bor helt nede K-bygget. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 P, tredje etasje. Woop! Har spist kake i hele dag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) *slettet* Endret 18. november 2010 av medlem-161766 Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det virker som at O fester hver jævla helg, så sikkert ingen som merker at det er noen for mange. Må dog advare om at de har en fast spilleliste som brukes hver helg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Utrolig god stemning her på Voll Studentby. Lenke til kommentar
iver56 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det har skjedd sykkeltyverier på Voll studentby i helga. Vær obs og lås sykkelen din skikkelig! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Anbefaler å låse sykkelen inne i sykkelboden siden den er låst. En ekstra hindring skader ikke. Lenke til kommentar
iver56 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Jeg er helt enig i at dette gir den beste sikkerheten, men det er litt tungvindt å sette inn sykkelen hver natt og så ta den med ut igjen hver morgen.. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Nå skal det jo bli opp og nedlastingsgrense.. :S Finnes det noe program man kan laste ned som gjør at man har oversikt over den opp-og nedlastingen man har gjort hvert døgn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå