hawaii2k Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Det er i alle fall dårlig sjangse om du ikke søker. Skriv en mail eller ring til dem om de har oversikt over antall ledige hybler. Lenke til kommentar
Partridge Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Tja, helt greit. Andre etasjen har vært partyetasje deluxe det siste året, vet ikke om det er mange som flytter ut. Interaksjon mellom etasjene har vært minimal, kun når man har trengt å låne stoler. Haha, synes du? Er vel bare dere som er en gjeng med kjipinger. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Strategi, det blir mindre å vaske. Lenke til kommentar
iver56 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Kjipt: Jeg kom hjem fra ferie i dag. I postkassa lå leiekontrakten som var stemplet 2. juli. Denne skulle visst ha vært signert og sendt tilbake for et par dager siden :/ Får prøve å ta en telefon om saken i morgen tidlig. Lenke til kommentar
iver56 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Jeg har R02. Når på dagen vil solen skinne inn vinduet mitt? edit: med andre ord.. vender vinduet seg mot sør-øst eller nord-vest? Endret 25. juli 2010 av Iver_j Lenke til kommentar
Constant Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Kjipt: Jeg kom hjem fra ferie i dag. I postkassa lå leiekontrakten som var stemplet 2. juli. Denne skulle visst ha vært signert og sendt tilbake for et par dager siden :/ Får prøve å ta en telefon om saken i morgen tidlig. Faktisk frist er 1. August, har bodd der en stund nå og vært i samme situasjon som deg før. Snakket da med dem og fikk beskjed at de kun skreiv på denne "tidlige" fristen for å få fortgang i kontraktssigneringen. Om August kommer og de ikke har mottatt kontrakten og du ikke har tatt kontakt vil de derimot ta kontakt/du vil miste plassen. Bare skriv under og send inn så fort som mulig så burde det gå greit Å ta en telefon og si ifra at du sender nå pga ferie er kanskje heller ikke så dumt. Voll har vært ganske treige til å sende ut kontrakter i år, så det burde gå helt fint EDIT: Ser nå at innlegget ditt var datert til over en uke siden. Jeg regner med at det ordnet seg? Endret 25. juli 2010 av Constant Lenke til kommentar
iver56 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Takk, det ser ut til å ha ordnet seg. Tok en kort telefonsamtale med en hyggelig dame som sa at det var greit hvis jeg sendte kontrakten så fort som mulig (og det gjorde jeg). Endret 25. juli 2010 av Iver_j Lenke til kommentar
bluebananatree Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Et lite spørsmål! Har en 32' flatskjerm som jeg vurderer å ta med, vil denne bli for stor? Eller går det helt greit? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Det skal ikke bli noe problem, det spørs hvor langt unna du er vant tïl å sitte. Så flatskjermen kan være med på å bestemme hvordan du innreder resten av hybelen, værre er det ikke. Lenke til kommentar
SirAnders Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hvordan er det egentlig med TV og opplegging av kabel? Trenger man evt en dekoder? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Du betaler en engangssum på 7-800 kroner, tror jeg. Jeg husker ikke hva summen var. Uansett, så kommer en kar og fikser noe på en utgang fra veggen og installerer boksen for deg. Det er da om du ikke er så heldig og havner på en hybel hvor den forrige beboeren fikk tilgang til TV-dekoderen. Da slipper du å betale. Lenke til kommentar
vinje91 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 I september 2009 gikk det rykter om minikjøleskap på hybelen og veranda utenfor fellesrommet. Gikk ryktene over til å bli sanne? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 De ryktene kan avkreftes. Det eneste vedlikeholdet som er gjort er at ytterveggene er blitt malt. Det er heller ikke noe minikjøleskap, Nye Testamente eller sjokolade på puta når du flytter inn. 1 Lenke til kommentar
vinje91 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Haha! Forresten, hva slags rykter har Q-blokka på seg og hvilken etasje er Q10? 2.etg eller? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Q-blokka har vel ikke noe spesielt rykte, så vidt jeg vet. 10 blir vel i andre etasje, ja. Lenke til kommentar
Qualie Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Hei og hopp! Nå skal jeg flytte oppover til Voll i slutten av neste uke og lurer på et par ting.. Hvordan ligger nettet ann om dagen? Er det helt på trynet ubruklig eller vet man ikke det før folk liksom har benka seg ordentlig etter skolestart? Har det vært såpass ille at det er lønnsomt å kjøre på med sånn mobilt bredbånd opplegg? Orker ikke å slite med ustabilt og tregt nett ass. Gir meg krampe i livet. En anna ting. Hvordan er det med oppheng av ting? Vet det står at man kun kan henge opp styr på en opphengslist eller hva enn det var men er det kun med stifter, eller kan man skru opp en hylle eller noe? For det blir vel litt snaut med hylleplass hvis det bare er den ene man ser oppå skrivepulten på bildene på hjemmesida. En siste ting.. Er de kontorstolene eller hva enn som er på enkelthybelene brukbare eller er det tresmak incoming etter et par timer? Takkar! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 1. Nettet har forbedret seg betraktelig det siste året. Basert på mine erfaringer vil jeg si at det kan være litt tregt på søndager, ellers går det fint. 2. Du kan ikke skru i veggen, nei. Det er kun lista på veggen du kan feste ting i. Tips: Ikea. Se vedlagt bilde for hyllen jeg bruker. Den bruker like mye plass i bredden og har sikkert dobbelt så mye hylleplass som den standardhyllen. Den hylla som står der når du kommer kan du sette i boden, kjekt å ha en plass for bøker du ikke trenger eller ting og ting. 3. Tresmak? Ikke helt sikker på hva du mener. Stolen er helt grei. Om du vil "oppgradere", så er Bohus på andre siden av omkjøringsveien og igjen kan jeg nevne Ikea. Lenke til kommentar
Qualie Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Takk for raskt og bra svar! Pen ESP forresten.. Jeg var litt redd for at jeg ikke fikk plass til gitarene mine men det ser jo ut som det kommer til å gå fint! Kjører Gibson sjæl. Det jeg mener med tresmak er jo type at det blir utrolig ubehagelig å sitte i lengden.. Tenk deg biltur Norge rundt uten stopp i en gammal boble. En anna ting.. Den skohylletingen, er den der fra før? Endret 6. august 2010 av Qualie Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jo, takker. Angående stolen synes jeg ikke den er så ille. Klarer lett å sitte 5-6 timer om det er nødvendig. Det eneste jeg kjenner er at ryggstøtten er litt dårlig. Vil egentlig anbefale å se etter en bedre stol, de koster ikke skjorta. Skohylla er ekte Ikea, de finnes i bedre varianter. Den jeg har er ikke skrudd sammen engang. Føttene er bare kilt fast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå