petrus764 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Vil tro du er garantert hybel når du søker så tidlig. Jeg søkte vel i rundt mars før jeg flyttet hit, og det var ikke noe problem. Lenke til kommentar
vinje91 Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Fantastisk! Vær forberedt på 4 nye innflyttingsklare østlendinger til høsten. Lenke til kommentar
sino Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Hvordan funker NTE-nettet? Fortsatt problemer eller har det løst seg? Endret 22. mars 2010 av sino Lenke til kommentar
Poldot Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hvordan funker NTE-nettet? Fortsatt problemer eller har det løst seg? Nettet fungerer tilfredstillende. Helt greie hastigheter og rimelig stabilt, bortsett fra natt til mandag da det er vedlikehold på nettet. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Leste at det var noen som hadde gått på en smell med vannskader på badet.. noen av dere ell? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 *Rekker opp hånda* Joda, var et tilfelle hos meg høsten 08. Avløpet til dusjen tok ikke unna og ble jævlig vått utenfor døra til badet. Heldigvis står bare sko og slikt der. Men i tillegg hadde det blitt en dam ute på gangen, egentlig på andre siden av veggen av hvor dusjen blir. Alt løste seg med litt plumbo, bokstavelig talt. Lenke til kommentar
iver56 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg vurderer dubletthybel i lag med en venn. Er det bare ordningen med felles kjøkken og bod som er forskjellig fra enkelthybel? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Dubletter har eget kjøkken. Er ikke noe forskjell på bodene til de to dubletthyblene i forhold til bodene som enkelthyblene har. Lenke til kommentar
bluebananatree Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Hei! Har fått tilbud om hybel på voll! Det jeg lurer på er om jeg kan akseptere den nå, selv om jeg ikke er 100% sikker på at jeg kommer inn (ligger langt over snittet, så burde ikke være noe problem)? Inntaket får vi så kjent ikke vite før rundt juli... Er det lett å komme løs fra en slik kontrakt? Lenke til kommentar
TWA Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Før fungerte det i alle fall slik at du aksepterte, og kunne evt heve kontrakten før innflytting mot et gebyr på 1000 kroner hvis noe skulle skjære seg. Regner med de kjører samme opplegg enda. Lenke til kommentar
heihallodu Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hei! Har noen spørsmål angående parhyblene på Voll. Har fått tilbud om liten 2-roms, og lurer på om det følger med seng og sofa? Er det fryser i hybelen? Er det eventuelt noen som har noen erfaringer fra disse parhyblene som vil fortelle litt om hvordan de er? Og bilder hadde vært utrolig fint! Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Noen som kan legge ut bilder av 34 kvm parhybel? Skal flytte inn der til høsten og lurer på hvordan det ser ut der Lenke til kommentar
Mikael89 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hva er egentlig sportsbod? Er det bare en oppholdsplass for sykler osv, eller er det et treningsrom? Evt er det mulighet for styrketrening i nærheten? Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Sportsboden er til oppbevaring av sykler, ja. Om du vil drive med styrketrening er idrettssenteret på Dragvoll ikke så veldig langt borte. Lenke til kommentar
SirAnders Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Da er leiekontrakten skrevet under på og sendt tilbake Skal bli spennende å flytte ut fra heimen og til storbyen! Skal forresten bo i blokk P, noen som bor/skal bo der? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Tredje etasje P her, bodd der siden 07. Lenke til kommentar
SirAnders Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Aah, kult Ble nok andre etasje på meg, skrev i søknaden at jeg ville ha første etasje. Men andre etasje er sikkert like greit. Slipper da å ha folk vandrende forbi vinduet mitt Fin blokk sånn ellers? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Tja, helt greit. Andre etasjen har vært partyetasje deluxe det siste året, vet ikke om det er mange som flytter ut. Interaksjon mellom etasjene har vært minimal, kun når man har trengt å låne stoler. Lenke til kommentar
predan Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Tror dere det er stor sjangse for å få hybel på Voll hvis man søker 20. juli? Er det generelt fulle blokker overalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå