Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?

prada8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

*Rekker opp hånda*

Joda, var et tilfelle hos meg høsten 08. Avløpet til dusjen tok ikke unna og ble jævlig vått utenfor døra til badet. Heldigvis står bare sko og slikt der. Men i tillegg hadde det blitt en dam ute på gangen, egentlig på andre siden av veggen av hvor dusjen blir. Alt løste seg med litt plumbo, bokstavelig talt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei! Har fått tilbud om hybel på voll! Det jeg lurer på er om jeg kan akseptere den nå, selv om jeg ikke er 100% sikker på at jeg kommer inn (ligger langt over snittet, så burde ikke være noe problem)? Inntaket får vi så kjent ikke vite før rundt juli... Er det lett å komme løs fra en slik kontrakt?

Lenke til kommentar

Før fungerte det i alle fall slik at du aksepterte, og kunne evt heve kontrakten før innflytting mot et gebyr på 1000 kroner hvis noe skulle skjære seg. Regner med de kjører samme opplegg enda.

Lenke til kommentar

Hei!

Har noen spørsmål angående parhyblene på Voll. Har fått tilbud om liten 2-roms, og lurer på om det følger med seng og sofa?

Er det fryser i hybelen? Er det eventuelt noen som har noen erfaringer fra disse parhyblene som vil fortelle litt om hvordan de er? :) Og bilder hadde vært utrolig fint!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...