Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?

prada8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det var skikkelig gøy....NOT! :p Men det er en god måte å bryte isen med de andre som bor der. Om du spør om hjelp så starter sosialiseringsprosessen med en gang.

bryte isen ved å bere flyttelass? O_o I see... hehe

sosialisering er eg ikkje så flink til, men har mine grunnar til det.. :p

Lenke til kommentar
Veit ikkje enno... må finne ut om eg kjem inn på noko først :p

men om eg kjem inn på noko så må eg nok reise ei veke før eller noko slikt..

får ikkje sove lenger fordi eg gruar meg slik :p

Skoleplass ordner seg nok! Skal hjelpe deg å bære litt flyttelass jeg. :) Bor jo rett borti høgget.

Lenke til kommentar
Veit ikkje enno... må finne ut om eg kjem inn på noko først :p

men om eg kjem inn på noko så må eg nok reise ei veke før eller noko slikt..

får ikkje sove lenger fordi eg gruar meg slik :p

Skoleplass ordner seg nok! Skal hjelpe deg å bære litt flyttelass jeg. :) Bor jo rett borti høgget.

haha, greit. det er ein avtale, selbuvott :p

Lenke til kommentar

Dette er en tråd om Voll studentby - ikke en generell tråd om utdanning i Trondheim og de forskjellige utdanningsinstitusjonene som finnes her.

Et par innlegg er flyttet over til HiST- og NTNU-trådene.

Vennligst hold dere til trådens tema.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar
Om det er noen her som skal bo i N, så setter jeg pris på at dere ikke glaner inn på rommet mitt fra fellesrommet deres. Litt privatliv må en ha. :p

Har du ikke gardiner?:p

Vel jo, men det er jo de som er der fra før. Har ikke orket å kjøpe noen. Og de er røde, så når jeg har gardinene trekket for blir hele rommet rødt. Skikkelig irriterende.

Lenke til kommentar
Om det er noen her som skal bo i N, så setter jeg pris på at dere ikke glaner inn på rommet mitt fra fellesrommet deres. Litt privatliv må en ha. :p

Har du ikke gardiner?:p

Vel jo, men det er jo de som er der fra før. Har ikke orket å kjøpe noen. Og de er røde, så når jeg har gardinene trekket for blir hele rommet rødt. Skikkelig irriterende.

reine Red Light District med andre ord? :p

Lenke til kommentar

Helt klart et par ting som er verdt å investere i.

For meg, som bor i en parhybel m. soverom vil en overmadrass som faktisk dekker begge sengene, og nye gardiner, være høyt prioritert. Rimelig fæle gardiner som er på voll i utgangspunktet! :p

Ellers.. Kommer til D med flyttelass i morra kveld, forhåpentligvis. Blir antageligvis der til onsdag neste uke, spennende. :)

Lenke til kommentar
Trodde ikke man kunne flytte inn før i August? for å flytte inn tidligere, må man da snakka med den som har leid hybelen dette skoleåret?

Hvis de som bodde der før, flytter ut. Vasker alt, leverer nøkler osv. Så kan man flytte inn. Mulig det har litt å si at en av oss har bodd på Voll et år fra før av, og betaler på en annen hybel, samtidig..

Er en praktisk ordning, syns jeg. :)

Endret av Nannari
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...