sim Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg skal nyte synet av nye folk som sliter med å flytte inn. Tar med popcorn og setter meg på en benk utenfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Så det er faktisk lov å spikre i den lista? Eller bare bruk av tegnestifter? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Tja....kanskje. Tror det kommer litt ann på spikeren. Du får ikke til å hamre inn de største spikerne uansett, kommer til å gå rett gjennom lista. Men en liten en til å henge opp bilder er ikke noe problem. Lenke til kommentar
KitKatFu Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ja, det var skikkelig gøy....NOT! Men det er en god måte å bryte isen med de andre som bor der. Om du spør om hjelp så starter sosialiseringsprosessen med en gang. bryte isen ved å bere flyttelass? O_o I see... hehe sosialisering er eg ikkje så flink til, men har mine grunnar til det.. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Når flytter du inn? Det kan være lurt å få alt på plass ihvertfall en uke før immatrikuleringen. Jeg kom dagen før og det var en liten tabbe. Måtte bruke et par dager på nødvendige innkjøp framfor fadderuka. Lenke til kommentar
KitKatFu Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Veit ikkje enno... må finne ut om eg kjem inn på noko først men om eg kjem inn på noko så må eg nok reise ei veke før eller noko slikt.. får ikkje sove lenger fordi eg gruar meg slik Lenke til kommentar
EvileyeS Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Veit ikkje enno... må finne ut om eg kjem inn på noko først men om eg kjem inn på noko så må eg nok reise ei veke før eller noko slikt.. får ikkje sove lenger fordi eg gruar meg slik Skoleplass ordner seg nok! Skal hjelpe deg å bære litt flyttelass jeg. Bor jo rett borti høgget. Lenke til kommentar
KitKatFu Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Veit ikkje enno... må finne ut om eg kjem inn på noko først men om eg kjem inn på noko så må eg nok reise ei veke før eller noko slikt.. får ikkje sove lenger fordi eg gruar meg slik Skoleplass ordner seg nok! Skal hjelpe deg å bære litt flyttelass jeg. Bor jo rett borti høgget. haha, greit. det er ein avtale, selbuvott Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg kommer den 7. august. Dagen før konsert med Madrugada, men også for å få finjustert fadderordningen for nye historiestudenter. Lenke til kommentar
TWA Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg spikrer stadig ganske store spikere i lista. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Dette er en tråd om Voll studentby - ikke en generell tråd om utdanning i Trondheim og de forskjellige utdanningsinstitusjonene som finnes her. Et par innlegg er flyttet over til HiST- og NTNU-trådene. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Om det er noen her som skal bo i N, så setter jeg pris på at dere ikke glaner inn på rommet mitt fra fellesrommet deres. Litt privatliv må en ha. Lenke til kommentar
Cc89 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Om det er noen her som skal bo i N, så setter jeg pris på at dere ikke glaner inn på rommet mitt fra fellesrommet deres. Litt privatliv må en ha. Har du ikke gardiner? Lenke til kommentar
sim Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Om det er noen her som skal bo i N, så setter jeg pris på at dere ikke glaner inn på rommet mitt fra fellesrommet deres. Litt privatliv må en ha. Hva skal jeg da finne på mens jeg lager mat? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Om det er noen her som skal bo i N, så setter jeg pris på at dere ikke glaner inn på rommet mitt fra fellesrommet deres. Litt privatliv må en ha. Har du ikke gardiner? Vel jo, men det er jo de som er der fra før. Har ikke orket å kjøpe noen. Og de er røde, så når jeg har gardinene trekket for blir hele rommet rødt. Skikkelig irriterende. Lenke til kommentar
KitKatFu Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Om det er noen her som skal bo i N, så setter jeg pris på at dere ikke glaner inn på rommet mitt fra fellesrommet deres. Litt privatliv må en ha. Har du ikke gardiner? Vel jo, men det er jo de som er der fra før. Har ikke orket å kjøpe noen. Og de er røde, så når jeg har gardinene trekket for blir hele rommet rødt. Skikkelig irriterende. reine Red Light District med andre ord? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det er ditt ord. Gardinene er ikke de vakreste, vil anbefale å investere i noe nytt. Det ser du fort når du kommer dit. Lenke til kommentar
Nannari Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Helt klart et par ting som er verdt å investere i. For meg, som bor i en parhybel m. soverom vil en overmadrass som faktisk dekker begge sengene, og nye gardiner, være høyt prioritert. Rimelig fæle gardiner som er på voll i utgangspunktet! Ellers.. Kommer til D med flyttelass i morra kveld, forhåpentligvis. Blir antageligvis der til onsdag neste uke, spennende. Lenke til kommentar
Cc89 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Trodde ikke man kunne flytte inn før i August? for å flytte inn tidligere, må man da snakka med den som har leid hybelen dette skoleåret? Lenke til kommentar
Nannari Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Trodde ikke man kunne flytte inn før i August? for å flytte inn tidligere, må man da snakka med den som har leid hybelen dette skoleåret? Hvis de som bodde der før, flytter ut. Vasker alt, leverer nøkler osv. Så kan man flytte inn. Mulig det har litt å si at en av oss har bodd på Voll et år fra før av, og betaler på en annen hybel, samtidig.. Er en praktisk ordning, syns jeg. Endret 15. juli 2008 av Nannari Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå