jurg Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Stikk huet ut av vinduet og be de holde kjeft.. Eller gjør som poldot; stikk hue ut av vinduet og kast rusbrusflasker på dem til de går. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 jeg er ikke tøff nok, dessverre. det er en ting å gå ned å si "vennligst vær stille jeg skal opp kl 7",en annen ting å heve stemmen og lage enda mer bråk Lenke til kommentar
sim Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg skal si til Dune1982 at han må roe seg. Lenke til kommentar
Poldot Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 jeg er ikke tøff nok, dessverre. det er en ting å gå ned å si "vennligst vær stille jeg skal opp kl 7",en annen ting å heve stemmen og lage enda mer bråk Å joda du er da tøff nok for det. Åpne vinduet og derati: "JEBEEEM TIIIIIIII KUUUUURWAAAAAA, FUCK OFF MED DEN PRATING I GÅRDEN SA JEEEEG!" Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 hehehehehe... artigkar Lenke til kommentar
Poldot Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Fuuuuuuck, nå er det en helg gjeng med tatere der som skriker. Og en irriterende jente som fniser HIHIHIHIHIHI Lenke til kommentar
jahas Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Faaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!! I dag datt min verste skrekk ned i postkassa; Lisensavgiften!!!!!! Kjære gud, hvorfor meg? Tven er registert på hjemmeadresse, og ingen i svarteste lisensavdeling skulle få vite at jeg nyter hotel cæsar på kveldene. Over 700 kroner for 4(!!!!!) måneder. Jeg er jo for faen meg bare en fattig student, som ikke en gang ser på NRK. Neste valg stemmer jeg FRP, AP kan ta seg ei bolle. Lenke til kommentar
Rhaegar Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Faaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!! I dag datt min verste skrekk ned i postkassa; Lisensavgiften!!!!!! Kjære gud, hvorfor meg? Tven er registert på hjemmeadresse, og ingen i svarteste lisensavdeling skulle få vite at jeg nyter hotel cæsar på kveldene. Over 700 kroner for 4(!!!!!) måneder. Jeg er jo for faen meg bare en fattig student, som ikke en gang ser på NRK. Neste valg stemmer jeg FRP, AP kan ta seg ei bolle. Noen andre som har fått installert Tv av noldusene i NTE som har motatt lisensavgift? En av forutsetningene for at jeg i det hele tatt betalte 1000 kroner for å få installert tv på rommet var at det skulle være en engangsavgift. Voll Studentby gav tidligere uttrykk for på sine hjemmesider at de som betalte for tv på rommet ikke måtte betale lisens. Hvis jeg nå plutselig får et lisenskrav fra kommunistene i NRK, så sender jeg den jækla Altibox-dekoderen min i retur. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Har ikke sjekket post i dag. Hmmm, får ta en titt i morgen. Lenke til kommentar
jurg Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Faaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!! I dag datt min verste skrekk ned i postkassa; Lisensavgiften!!!!!! Kjære gud, hvorfor meg? Tven er registert på hjemmeadresse, og ingen i svarteste lisensavdeling skulle få vite at jeg nyter hotel cæsar på kveldene. Over 700 kroner for 4(!!!!!) måneder. Jeg er jo for faen meg bare en fattig student, som ikke en gang ser på NRK. Neste valg stemmer jeg FRP, AP kan ta seg ei bolle. Noen andre som har fått installert Tv av noldusene i NTE som har motatt lisensavgift? En av forutsetningene for at jeg i det hele tatt betalte 1000 kroner for å få installert tv på rommet var at det skulle være en engangsavgift. Voll Studentby gav tidligere uttrykk for på sine hjemmesider at de som betalte for tv på rommet ikke måtte betale lisens. Hvis jeg nå plutselig får et lisenskrav fra kommunistene i NRK, så sender jeg den jækla Altibox-dekoderen min i retur. Voll kan ta seg en bolle, en må betale lisensavgift om en har Altibox på hybelen ja. NRK sier seg veldig uenige i utsagnet fra Voll. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Her lukter det demonstrasjoner og opprør!!! lol Edit: Dette burde vi ha fått opplyst, da jeg tror det er en hel del, meg inkludert, som da hadde droppa hele skiten. Endret 3. oktober 2009 av jj_89 Lenke til kommentar
jurg Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Her lukter det demonstrasjoner og opprør!!! lol Edit: Dette burde vi ha fått opplyst, da jeg tror det er en hel del, meg inkludert, som da hadde droppa hele skiten. Jeg vet ikke om det rapporteres til NRK når altibox installeres, men den er lisenspliktig akkurat som en vanlig mottaker. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Sjekket posten nå og ikke noe brev om lisens. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Nå blir det kanskje vanskeligere for dere, men da jeg fikk lisenskrav på en tv hjemme i Tromsø sendte jeg bare en mail, enkelt nok, og sa at det var en gave og at jeg dermed ikke kunne kjøpe den i rette mottakers navn, ergo skulle jeg ikke betale lisens. Så er vel bare for dere å koke opp noe greier Lenke til kommentar
jahas Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Bruker dere varme i gulvet på badet? Og isåfall hvor mange grader? Endret 15. oktober 2009 av jj_89 Lenke til kommentar
sim Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Bruker dere varme i gulvet på badet? Og isåfall hvor mange grader? Full guffe hele året! Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Bruker dere varme i gulvet på badet? Og isåfall hvor mange grader? På min står det ikke antall grader, men vi har cirka 1/4 av full guffe. Og det gir faktisk en ganske behagelig varme. Hvor mye kommer an på to ting: Hva man synes er komfortabelt, og hvor mye man er villig til å betale for det (med tanke på strømforbruket). Oppvarming koster ganske mye, så man vil ikke ha en halv grad for mye der. EDIT: Ser jeg postet i feil tråd, så svaret ble ikke så Voll-relatert. Jaja. Endret 15. oktober 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
Rhaegar Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Bruker dere varme i gulvet på badet? Og isåfall hvor mange grader? Kjørte full guffe før, nå har jeg på 25-30 grader. Det holder i massevis. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Bruker dere varme i gulvet på badet? Og isåfall hvor mange grader? Kjørte full guffe før, nå har jeg på 25-30 grader. Det holder i massevis. ok, og den står på hele tiden? om natta også? Lenke til kommentar
TWA Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Halve (eller mer) vitsen er jo at det skal være varmt når man står opp. Da må de stå på om natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå