DrKarlsen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Spørsmål: ser det er felles kjøleskap, hvordan fungerer det i praksis? Du tar din egen hylle. Lenke til kommentar
sim Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Spørsmål: ser det er felles kjøleskap, hvordan fungerer det i praksis? Man deler kjøleskapet med andre. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Spørsmål: ser det er felles kjøleskap, hvordan fungerer det i praksis? Man deler kjøleskapet med andre. Til januar vil det bli standard på Voll med minikjøleskap på hver hybel. Dette gjelder kun singelhyblene. Lenke til kommentar
Hoaas Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Til januar vil det bli standard på Voll med minikjøleskap på hver hybel. Dette gjelder kun singelhyblene. Gleder meg. Er lei av å gå flere meter til kjøkkenet hver gang jeg skal ha noe, må liksom ha på klær og greier. Lenke til kommentar
Erik_Lothe Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Til januar vil det bli standard på Voll med minikjøleskap på hver hybel. Dette gjelder kun singelhyblene. Nå viser det seg at Voll kommer til å kutte ned hastigheten igjen. 100mbit ble for dyrt, det samme ble 50mbit, så nå blir det 20mbit på deling. Er det mulig? seriøst? Endret 19. september 2009 av Erik_Lothe Lenke til kommentar
jahas Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 (endret) Til januar vil det bli standard på Voll med minikjøleskap på hver hybel. Dette gjelder kun singelhyblene. Gleder meg. Er lei av å gå flere meter til kjøkkenet hver gang jeg skal ha noe, må liksom ha på klær og greier. Vet :/ fikse håret oxo EDIT: Tror forøbrig DrKarlsen er et troll av de sjeldene, da jeg tror de verken tør å sette ned netthastigheten eller har råd til kjøleskap på hvert rom... Endret 19. september 2009 av jj_89 Lenke til kommentar
sim Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 De får råd til nye kjøleskap når de setter ned hastigheten på nettet. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Til januar vil det bli standard på Voll med minikjøleskap på hver hybel. Dette gjelder kun singelhyblene. Gleder meg. Er lei av å gå flere meter til kjøkkenet hver gang jeg skal ha noe, må liksom ha på klær og greier. Vet :/ fikse håret oxo EDIT: Tror forøbrig DrKarlsen er et troll av de sjeldene, da jeg tror de verken tør å sette ned netthastigheten eller har råd til kjøleskap på hvert rom... Du får vente og se, da. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 De får råd til nye kjøleskap når de setter ned hastigheten på nettet. Vel, da graver de sin egen grav. Har jo faen ikke plass til et kjøleskap en gang. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Minikjøleskap på hvert rom høres latterlig ut. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Det kommer til å bli integrert i klesskapet. Nøyaktig hvordan vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Erik_Lothe Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 hvor har du hørt det? det står ingenting om kjøleskap eller at de skal sette ned internettkapasiteten på voll.no Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Voll.no har vel aldri vært særlig oppdatert. Lenke til kommentar
Erik_Lothe Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 ok, men hvor har du hørt det? Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 ok, men hvor har du hørt det? Det har vel egentlig ikke du noe med. Hvis du ikke tror på meg så skal ikke jeg prøve å overbevise deg. Du får vente til januar og se. 1 Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Jeg har også hørt om kjøleskapene. Får virkelig håpe det blir elektrolux og ikke sånn annet mainnsjit. Jeg hører også rykter om at vi skal få veranda på alle kjøkken i løpet av våren.. De skulle lages avlange, slik at begge verandadørene kan brukes til å komme seg ut på verandaen. Lenke til kommentar
n1tro Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Veranda også?? Sparer de så mye penger på å kutte internettet til 20megabyte? Dette høres håpløst ut.. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Veranda også?? Sparer de så mye penger på å kutte internettet til 20megabyte? Dette høres håpløst ut.. Jeg har ikke hørt noe konkret om veranda, men har hørt at det kommer utbygginger. Veranda er ikke så usannsynlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå