Erik_Lothe Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 et par hundre klager er ingen dårlig idè nei det er ikke noen jusstudenter her på voll da? ville ikke hatt noe imot avslag på leia for å si det sånn Lenke til kommentar
Erik_Lothe Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Ny info fra Voll Studentby: "31.08.2009: Vi har i det siste opplevd at nettet ikke fungerer optimalt. Vi jobber derfor med å gå opp i hastighet slik at det blir mulig å bruke nettet på normal måte til alle døgnets tider." Så bra 1 Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Men hva betyr det? 100 Mbit på hele studentbyen? Det vil vel ikke hjelpe. Det som vil hjelpe er traffic shaping eller noe, slik at de kan styre QoS. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Er det en invitasjon? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 da var man tilbake på voll, denne gangen i b blokka. ai ai ai. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 noen som får fotballkanalene til å funke? Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 noen som får fotballkanalene til å funke? Ja. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 noen som får fotballkanalene til å funke? Ja. Skjønner ikke det ass... På livesenter får jeg bare svart bilde. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kom bort til S så kan jeg vise deg hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Får det ikke til å fungere jeg heller. Fortell, fortell! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kom bort til S så kan jeg vise deg hvordan det gjøres. For langt å gå ass... Forklar forklar Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kom bort til S så kan jeg vise deg hvordan det gjøres. For langt å gå ass... Forklar forklar Jeg gidder ikke skrive alt her. Er mange ting jeg ikke kan navn på etc. Hvis du ikke gidder gå noen meter er du ikke interessert nok. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kom bort til S så kan jeg vise deg hvordan det gjøres. For langt å gå ass... Forklar forklar Jeg gidder ikke skrive alt her. Er mange ting jeg ikke kan navn på etc. Hvis du ikke gidder gå noen meter er du ikke interessert nok. Tviler ikke på at du er flink hva angår teknologi etc, men å få fotball kanalene til å fungere burde være rimelig basic for den største noob her i verden... Kan derfor henge meg på å si at fotballkanalene ikke fungerer her heller. Men gidder ikke bry meg... Fibernett er jo fremtiden... sant? Bare for å få sagt det, så er jeg rimelig grønn når det kommer til teknologi. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Karlsen strikes again (din trollunge).. (og nei, livesenteret funker ikke som det skal. klag til ledelsen!) Endret 14. september 2009 av Dune1982 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ok, da går alle ned å klager. ok? Faen meg dårlig Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ok, da går alle ned å klager. ok? Faen meg dårlig Jeg dro å klaga idag.. Gro hadde visstnok skrevet mail til NTE. Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Nå viser det seg at Voll kommer til å kutte ned hastigheten igjen. 100mbit ble for dyrt, det samme ble 50mbit, så nå blir det 20mbit på deling. Er det mulig? Lenke til kommentar
justinvernon Skrevet 19. september 2009 Del Skrevet 19. september 2009 Spørsmål: ser det er felles kjøleskap, hvordan fungerer det i praksis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå