sim Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg pleier å ta klærne ut av maskinen selv om den ikke er ferdig. Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hvorfor gjør du det? Lenke til kommentar
sim Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Hvorfor gjør du det? Gidder ikke å vente. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hvorfor gjør du det? Gidder ikke å vente. hehe Ikke skrem de stakkars uvitende barna da. Du må i hvert fall ikke si at du bruker å ta litt av undertøyet til folk (både jenter og gutters), for så å legge det diskret tilbake på vaskerommet etter bruk. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Kan alle sammen logge av internettet sitt? Jeg har lyst til å få lastet inn vg.no i dag. Herrejemini, tilbake til steinalderen. Lenke til kommentar
sim Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Haha, nettet var jo nettopp helt dødt i nesten 30 minutter. Herlig! ENESTE STUDENTBY I LANDET! Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Skandaløst at det er 50 Mbit fordelt på så mange. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Faen ass, for det første er nettet helt tragisk, og for dt andre fungerer ikke fotballkanalene på tv`en. Dette kan vi vel klage på? Er ikke dette jeg ble lovet når jeg skrev under på kontrakten Lenke til kommentar
sim Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Fotballkanalene fungerte fint her i går. Kanskje det bare er du som ikke er flink nok. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Fotballkanalene fungerte fint her i går. Kanskje det bare er du som ikke er flink nok. Så du så en tippeliga-kamp direkte? Lenke til kommentar
jahas Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Jepp, Viking-kampen. Damn gleder meg til neste runede ;P Lenke til kommentar
Nannari Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Jeg har fortsatt ikke "Livesenter" og "Fotball" 1, 2, 3, 4 eller 5.. :/ Og det som verre er; Vi har ikke Discovery!! :o Endret 31. august 2009 av Nannari Lenke til kommentar
zatux Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Discovery er vell ikke med i pakken. :/ Lenke til kommentar
Nannari Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Discovery er vell ikke med i pakken. :/ Mulig det. Men uten Discovery er jo halve vitsen med TV borte.. Og uten de lovte fotballkanalene, er den siste halvparten også søkk vekk. 1 Lenke til kommentar
Erik_Lothe Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 at det ikke er discovery var tungt å svelge for meg og også deles national geographic channel med en annen kanal :( Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 For å få Disc. må du ha en ekstra TV-pakke, dessverre ... Gleder meg til å få TVen jeg har bestilt, så jeg og kan se TV på hybelen. Eller, egentlig så kan jeg jo bare sitte på fellesrommet å se, for det sitter ingen andre der likevel, men fortsatt. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Hadde kanskje vært en idé om alle skrev en klage. Om en skrev er det lett å overse. Om derimot de får la oss si 300 av de som bor her, så er det ikke så lett. Synes nå at siden vi ikke har fått det vi har betalt for i husleie, så kunne man ha krevd lavere leie denne måneden. Har nada peiling på slike formelle ting angående kontrakter, vet bare at husleia i august var inkludert tv og internettet. TV-boksen fikk jeg i dag og nettet har vært katastrofalt. Så den "varen" vi har kjøpt inneholder store mangler. Lenke til kommentar
bigbadVuk Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Jeg er enig i det folk skriver her og jeg er med på å klage. Hadde jeg bare orka et initiativ med å skrive ut en fin lapp som oppfordrer folk til å klage, og legge ut på hvert kjøkken. Kanskje jeg faktisk orker dette, slik at jeg har noe å gjøre i de 10min det tar en 5mins youtubevideo å laste inn. Jeg er skuffa over det at Discovery ikke er med, oooog MTV, wtf?! På infogreia vi ble utdelt til å begynne med, var det ikke snakk om basispakker og dit og dat, der var det et bilde av kanalene vi skulle ha, som nå viser seg er kanaler vi kan ha. Og for noe bullshit at vi må betale så mye ekstra i måneden ETTER å ha installert GRATIS (for voll) tv på rommene deres, som de da kan bruke så lenge de vil. Det er vel greit at 3 hybler kan leie en pakke sammen, men hvorfor kan ikke alle 7 gjøre det? Eller et helt bygg? Om man har 100tv-er hjemme, så betaler man vel kun for en ekstra pakke, ikke 100ekstra av samme pakke? Uansett, så er tilbudet dritdårlig, det eneste som er som lovet er vaskeriet, som jeg liker så langt. Men hvorfor oppfatter (bare sett det på de hvite) maskinene at en vask på 39-49min ikke kan bli tatt 1-1.5 time før maskinen er reservert, for den sier at det ikke er nok tid igjen? Internett er treeeeegt, streame video går så utrolig elendig fra tid til annen, og igår (?eller dagen før) var hele nettet på hele voll nede i 30-40min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå