jahas Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Torrentene mine går så det suser! Burde vell være bitter, men you made me laugh Kjøp deg film på ica Endret 21. august 2009 av jj_89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 På Ica velger man bare ut hva man skal laste ned Lenke til kommentar
Nannari Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Torrenter går greit, noen spill fungerer helt fint men generell hastighet på surfing / streaming er helt forferdelig... Har fått HDboks nå, fortsatt ingen fotballkanaler.... Men vi har ~10 NRK kanaler som vi ikke kan fjerne... Flott.. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Noen som har noen tips til tv? Er jo ikke så god plass på rommet:P Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Noen som har noen tips til tv? Er jo ikke så god plass på rommet:P Kjøp deg en billig samsung 32". Du kan sikkert greie å dytte inn en 37" også, men 32" er etter min mening passelig til de hyblene vi har. Jeg har satt min tv mot et hjørne og den tar dermed ikke så stor plass. Denne tven kjøpte jeg for ca et år siden. Det kan hende denne gir mer for pengene, siden det er 5-serien til samsung og med støtte for FullHD. Når det gjelder FullHD, så har det vel kanskje ikke mye for seg på en 32". Begge tvene kan kjøpes på databutikker som finnes i Trondheim (Mamoz og Datakjeden), så hvis du har tilgang til bil, så sparer du jo porto også Endret 24. august 2009 av Dune1982 Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Noen her som har mistet penger i dag? I tilfelle kan du sende en PM med hvor mye du har mistet og hvor du mistet dem. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Noen her som har mistet penger i dag? I tilfelle kan du sende en PM med hvor mye du har mistet og hvor du mistet dem. Par hundre tusen i en sølvgrå koffert, liggende på en krakk... Dune1982; Så bra ut dem, hva med denne? http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/...ilips-32-lcd-tv Er jo hakket billigere Endret 24. august 2009 av jj_89 Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 (endret) Noen her som har mistet penger i dag? I tilfelle kan du sende en PM med hvor mye du har mistet og hvor du mistet dem. Par hundre tusen i en sølvgrå koffert, liggende på en krakk... Dune1982; Så bra ut dem, hva med denne? http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tv/...ilips-32-lcd-tv Er jo hakket billigere Phillips forbinder jeg med kvalitet når det gjelder TV, så ja, den funker sikkert godt den også. Løp og kjøøøp, hehe. Her har du en litt lengre produktbeskrivelse av tven forresten. Endret 25. august 2009 av Dune1982 Lenke til kommentar
jahas Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 hehe, takk takk.. Men må jo uansett finne en butikk å handle den i, da jeg nødig vil få den levert her Lenke til kommentar
jahas Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Et siste spm; Når man vasker, må man sitte å passe på? eller kan man bare stikke på rommet, og komme ned når den er ferdig? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Gjør hva du vil. Jeg bruker å fylle tiden med rydding som trenges, vasking av bad etc. bare for å få litt mer effektivitet ut av det. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Gjør hva du vil. Jeg bruker å fylle tiden med rydding som trenges, vasking av bad etc. bare for å få litt mer effektivitet ut av det. ok, så det er ingen som stjeler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det kan jo selvsagt lønne seg å komme tilbake noen minutter før maskinen åpnes. Folk stjeler kanskje ikke, men har ingen skrupler for å slenge tøyet ditt ut i de kurvene straks maskinen er ferdig. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det kan jo selvsagt lønne seg å komme tilbake noen minutter før maskinen åpnes. Folk stjeler kanskje ikke, men har ingen skrupler for å slenge tøyet ditt ut i de kurvene straks maskinen er ferdig. 1000♥takk da blir det vasking de nærmeste dagene Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Holder ikke Mamoz til rett nedi gata her? Mener jeg har sett skiltet deres på et bygg når jeg var ute å sykla forrige dagen. Lenke til kommentar
kolvereid Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Det må vel bli nede ved neste avkjørsel når du kjører nedover mot lerkendal/nardo på omkjøringsveien(E6) Lenke til kommentar
DrKarlsen Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Gjør hva du vil. Jeg bruker å fylle tiden med rydding som trenges, vasking av bad etc. bare for å få litt mer effektivitet ut av det. ok, så det er ingen som stjeler? Folk stjeler som gribber. Har du ikke sett listene som henger der? Var jeg deg ville jeg passet på. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Det kan jo selvsagt lønne seg å komme tilbake noen minutter før maskinen åpnes. Folk stjeler kanskje ikke, men har ingen skrupler for å slenge tøyet ditt ut i de kurvene straks maskinen er ferdig. Hva er galt med å ta ut tøyet? Maskinen er ferdig, det er neste person sin tur. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Enig, det er det kurvene er til. Har opplevd litt av når det kommer til folks vaner med å hente tøy. Om alle maskinene er i bruk, så skal man legge klærne i kurvene slik at den maskinen kan brukes. At noen glemmer at de vasker tøy er for meg ubegripelig. Ofte vasker jeg først sengetøy og når det er ferdig hiver jeg det i tørketrommel samt vanlig klesvask på en hurtigvask. Da er det ferdig samtidig. Ikke sjeldent at klær som var ferdigvasket og lå i maskinen da jeg kom med sengetøyet enda lå der når jeg var ferdig med greia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Selvsagt, jeg er enig i at man skal fjerne tøyet når det har ligget lenge. Men enkelte ganger virker det som om folk praktisk talt står å venter på at det siste minuttet skal renne ut slik at de kan rive opp døra og kaste ut klærne som er der. Det er heldigvis ikke selvopplevd at klærne ikke er der jeg trodde de skulle være, man er da ikke så dum at man glemmer klesvasken på et vaskeri. De som derimot driter i å hente klærne til rett tid kan bare ha det så godt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå