KitKatFu Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er veldig tilfeldig. Da jeg dro hjem hadde jeg ikke skrevet under på fornyelse, så jeg ba dem sende papirene i posten. Det tok to dager og så var de der. har gått snart ei veke no.. fortsatt ingenting.. dette er ganske sugent eigentleg, menmen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 ^ ring dem! Lenke til kommentar
KitKatFu Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 skal gjere det i morgon tidleg Lenke til kommentar
Nannari Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Er vel litt sen i forhold til tråden jeg da, men har vel litt å si, uansett! Voll studentby er en veldig grei plass for førsteårsstudenter. Med grei nok leie, der alt er inkludert slipper man ubekvemme overraskelser. Fine hybler, langt unna men allikevel nært alt, litt roligere enn andre studentbyer (untatt da kankskje Steinan? ), og greit miljø. Min bedre halvdel har bott der i et år nå, og vi flytter i juli/august inn i Parhybelen i første etasje, oppgang D! Litt dyrere enn andre studentbyer, men da alt er inkludert blir dette fort en fortjeneste. Må forøvrig snike meg inn med et spørsmål ang. vitnemål fra vgs: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=979207 Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Aldri for sent! Tråden kan vel brukes til alt og ingenting om Voll. Er spent på hvem som flytter inn på gangen min, seks stykker flyttet nettopp ut. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Hm..Litt-kult-at-noen-av-dere-kan-bli-naboen-min! Lenke til kommentar
Cc89 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Er det et fellesrom for alle? En stue, med tv kanskje? Eller er det bare kjøkkenet? Og hvordan er det med kjøleskapet? har man egne hyller? Og fryseren da? er det mange? Lenke til kommentar
sim Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Et fellesrom deles av syv hybler. TV er det ikke med mindre en beboer stiller sin til disposisjon. Sannsynligvis får du to hyller i kjøleskapet og én hylle i fryseskapet. Lenke til kommentar
Cc89 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Ok. Er rommene store nok til et tvbord da? Lenke til kommentar
KitKatFu Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 eg les ikkje gresk såh... kan nokon forklare meg kvar eg bur? Vegamot 1, S24? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 eg les ikkje gresk såh... kan nokon forklare meg kvar eg bur? Vegamot 1, S24? http://www.gulesider.no/kart/map.c?q=Vegam...mp;id=a_1262049 i hybel 24 Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Hybel 24 er i tredjeetasjen. Det er digg med litt privatliv, slipper å få alle gående rett utenfor vinduet når de skal til og fra fest. Trappa kan være et helvette etter en stor handletur. Lenke til kommentar
TWA Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Ok. Er rommene store nok til et tvbord da? Ja, i lange baner. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Jeg har bodd helt alene i en uke nå, er sinnsykt deilig med så mye privatliv etter å ha bodd oppå mennesker i et år nå. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Har noen mulighet til å ta et bilde (eventuelt finne et de vet om) av en enkelthybel fra vindusiden og ut mot gangen? Det ligger tre bilder på voll.no tatt fra gangen og inn, men ingen i den andre retningen. Jeg trenger også å ha plass til et TV-bord ^^ Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Du får plass til et TV-bord om du har hyllen stående oppå skrivebordet. Slik har jeg det, unnskyld rotet. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 har-vi-lov-å-spikre-veggen-der-det-ikke-er-spikra-fra-før-av? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ikke i selve veggen. Men det er ei list på hver vegg som funker fett. Lenke til kommentar
KitKatFu Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hybel 24 er i tredjeetasjen. Det er digg med litt privatliv, slipper å få alle gående rett utenfor vinduet når de skal til og fra fest. Trappa kan være et helvette etter en stor handletur. trapper er til for å gå i.. det eg gruar meg til er å bere alt opp og inn.. maskina mi og slikt.. O_o Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ja, det var skikkelig gøy....NOT! Men det er en god måte å bryte isen med de andre som bor der. Om du spør om hjelp så starter sosialiseringsprosessen med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå