Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?

prada8

Anbefalte innlegg

Er veldig tilfeldig. Da jeg dro hjem hadde jeg ikke skrevet under på fornyelse, så jeg ba dem sende papirene i posten. Det tok to dager og så var de der.

har gått snart ei veke no.. fortsatt ingenting.. dette er ganske sugent eigentleg, menmen..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel litt sen i forhold til tråden jeg da, men har vel litt å si, uansett! :)

Voll studentby er en veldig grei plass for førsteårsstudenter. Med grei nok leie, der alt er inkludert slipper man ubekvemme overraskelser. Fine hybler, langt unna men allikevel nært alt, litt roligere enn andre studentbyer (untatt da kankskje Steinan? :p), og greit miljø.

Min bedre halvdel har bott der i et år nå, og vi flytter i juli/august inn i Parhybelen i første etasje, oppgang D! :)

Litt dyrere enn andre studentbyer, men da alt er inkludert blir dette fort en fortjeneste.

Må forøvrig snike meg inn med et spørsmål ang. vitnemål fra vgs:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=979207

Lenke til kommentar

Har noen mulighet til å ta et bilde (eventuelt finne et de vet om) av en enkelthybel fra vindusiden og ut mot gangen? Det ligger tre bilder på voll.no tatt fra gangen og inn, men ingen i den andre retningen.

Jeg trenger også å ha plass til et TV-bord ^^

Lenke til kommentar
Hybel 24 er i tredjeetasjen. Det er digg med litt privatliv, slipper å få alle gående rett utenfor vinduet når de skal til og fra fest. Trappa kan være et helvette etter en stor handletur.

trapper er til for å gå i.. :p det eg gruar meg til er å bere alt opp og inn.. maskina mi og slikt.. O_o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...