Erik_Lothe Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) 3. etasje i O? Lykke til! hva mener du med det? Endret 16. juli 2009 av Erik_Lothe Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) buuuurn! jeg vil ikke ha nye beboere på min etasje hehe.. neida, Erik, du er velkommen til O 3-etasje. hybelnr? edit: 0-19 ja.. måtte lese meg litt opp, hehe. Endret 16. juli 2009 av Dune1982 Lenke til kommentar
Erik_Lothe Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 haha håper dere ikke har noen fæle innvielsesritualer jeg skal bo i hybel 19 Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 haha håper dere ikke har noen fæle innvielsesritualer jeg skal bo i hybel 19 Det var det da.. hehe. Blir vel noe festing skal du se.. Ellers så finner du vel ut av det meste innen det har gått noen dager Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Dune elsker også 1. etasje på O, vi er den mest rolige gangen på Voll Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Flere som har mistet TV-signalet? På Voll.no står det at kabeltv fra Canal Digital ikke skal forsvinne før 1. september. Lenke til kommentar
sim Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Flere som har mistet TV-signalet? På Voll.no står det at kabeltv fra Canal Digital ikke skal forsvinne før 1. september. TV-signalet er visst borte, ja. Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Haster det veldig å søke om hybel på voll nå, eller har man enda en uke eller to? skulle gjerne hatt meg en hybel nærmere sentrum, men hvis jeg ikke får det må jeg nesten forsøke meg på voll. Har jeg litt tid eller? Eller mener dere kanskje at voll er så fantastisk at jeg ikke bør nøle en gang og søke med en gang? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Veldig vanskelig for oss å si hvor mange hybler som ledige. Det går greit å komme seg ned til sentrum med buss eller sykkel. Sjekket ut Singsaker Studentby? Den er jo nærmere sentrum. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hehe, artig å lese gjennom de siste sidene av tråden. La nettopp inn en søknad selv - håper det er ett bøttekott ledig. Tar dem hensyn til fag når dem deler ut hybler? Jeg lurer - ender realister i ett sett bygg, og samfunsvitere i en annen klynge? Eller snakke vi en enkel administrasjon og tildeling av tilfeldige nøkkelen? ^^, Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg havnet med én fra gløs og fem fra dragvoll, så nei det er random. Men jente/gutte-fordeling er det, slik at det skal være ca like mange på hver gang (hvis jeg har forstått det rett). Lenke til kommentar
zatux Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ok. Kanskje like greit. Hvordan er det med parkeringsplasser? Så det sto nevnt, men er det greit med plasser? Ikke noe gebyr? Lukter på å ta med meg bil. Lenke til kommentar
Erik_Lothe Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 I kontrakten står det at "Det følger egen bod med hybelen samt adgang og bruksrett til felles sportsbod , vaskeri og parkeringsplass" Står ingenting om at det koster penger, så da gjør det sikkert ikke det. MEN det står jo heller ingenting i kontrakten om at vaskeriet koster penger (som det gjør).. Lenke til kommentar
sim Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hvordan er det med parkeringsplasser? Så det sto nevnt, men er det greit med plasser? Ikke noe gebyr? Lukter på å ta med meg bil. Parkering på Voll er null stress. Skal du studere på Gløs tror jeg ikke det er så veldig mye vits med bil. Det er få parkeringplasser og de som er må man betale for. Busstilbudet mellom Voll, Gløshaugen, Dragvoll og Sentrum er ganske bra. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Når jeg snakket med Voll for knapt to uker siden hadde de to hybler igjen, visstnok. Den ene fikk jeg. Om de sa det bare for at jeg skulle føle meg jævlig heldig, aner jeg ikke, men de sa det likefullt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå