Bruun Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det er en 10-minutters gåtur fra Voll. Send mail til dem med en gang, det er sikkert ledig plass. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det er en 10-minutters gåtur fra Voll. Send mail til dem med en gang, det er sikkert ledig plass. ok, sendte nå Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 noen som vet sånn ca når man får beskjed om man har fått hybel eller ikke? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg fikk svar den 9. juni i fjor etter å ha sendt mail den 8. Lenke til kommentar
TWA Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 De har/får masse ledig fremover nå i alle fall. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg fikk svar den 9. juni i fjor etter å ha sendt mail den 8. sendt mail eller sendt søknad gjennom hjemmesiden deres? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hum, tror det var via nettsiden. Det er vel den du skal bruke, uansett. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ok, da har jeg fått svar!!! Fikk beskjed om at det er ledige hybler, og at dess fortere jeg svarer dem på mail, dess større er mulighetene for å få hybel. Bare noen siste spm.: - Er voll noe å satse på? - Hva om jeg ikke skulle få plass på voll? Kan jeg bare avbryte kontrakten? Lenke til kommentar
TWA Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvis ikke du får plass, så skriver du ikke noen kontrakt. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Hvis ikke du får plass, så skriver du ikke noen kontrakt. Hvis jeg venter så lenge kan det jo hende at alle hyblene er leid ut... Hvor mye må jeg betale hvis jeg ikke kommer inn, men har skrevet konteakt da? Endret 12. juni 2009 av jj_89 Lenke til kommentar
TWA Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvis ikke du får plass, så skriver du ikke noen kontrakt. Hvis jeg venter så lenge kan det jo hende at alle hyblene er leid ut... Hvor mye må jeg betale hvis jeg ikke kommer inn, men har skrevet konteakt da? Joda, men de pleier å ha hybler i alle fall til litt etter man har fått svar på opptaket. Når du sier ja takk, regner jeg med de sender en kontrakt i posten. Da har du en uke på å skrive under og svare. I denne perioden holdes hybelen av for deg. Om du ikke kommer inn på skole i Trondheim, men har skrevet kontrakt, kan du heve kontrakten mot å betale 1000 NOK. Var i alle fall sånn i "min tid" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Er det ikke litt dumt å sende ut nye kontrakter til beboerne nå, med frist 21. juni, når de fleste har reist hjem for sommeren? Synd om dette skal ødelegge for mange... Lenke til kommentar
sim Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Om man ikke har sagt fra om at de må sende kontrakten til en annen adresse før man reiste hjem har man bare seg selv å takke. Synd. Trist. Leit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jammen da så Vet du hva som skjer med eventuelle folk som ikke gjør det? Blir tingene deres fjerna? Det hadde vært litt av et syn! Lenke til kommentar
TWA Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Steve sa at de skulle brenne eiendelene til de som ikke hadde skrevet under på St. Hans. Lenke til kommentar
sim Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Vet du hva som skjer med eventuelle folk som ikke gjør det? De låser selvfølgelig opp hyblene og lar folk forsyne seg med det de måtte ønske. Steve sa at de skulle brenne eiendelene til de som ikke hadde skrevet under på St. Hans. Du er klar over at du ikke kommer til himmelen når du lyver? Lærte du ikke det på søndagsskolen, TWA? Lenke til kommentar
TWA Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Dessverre. Jeg skulket søndagsskolen. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Synes Voll ser veldig bra ut, men jeg skal gå skole i sentrum og tror kanskje det blir litt langt unna(?). Er det realistisk å sykle fra Voll til sentrum eller er det buss som gjelder? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Synes Voll ser veldig bra ut, men jeg skal gå skole i sentrum og tror kanskje det blir litt langt unna(?).Er det realistisk å sykle fra Voll til sentrum eller er det buss som gjelder? Det er realistisk, men bakkene blir kjipe på tilbaketuren. Lenke til kommentar
taKenzZz Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Da har eg takka ja til hybel på Voll, og med eit snitt på 4.7+ er det vel 100 % sikkert at eg kjem inn på bachelor i historie. Er det mange gamers som tar med seg eigen stasjonær til Voll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå