prada8 Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 har dere merket at han resepsjonisten aldri er der når han skal være der? han skal jo være der til hall fem eller fire hver dag.. ofte spurter jeg fra skolen for å rekke å kjøpe vaskekort før helga, også er han ikke der engang! jeg har lyst å si noe til han angående dette.... men før jeg gjør det vil jeg høre om dere har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Resepsjonist? Daglig leder mener du vel. Men ja, dårlig at han stikker før tida. Du får låne vaskekort av folk i gangen. Lenke til kommentar
NightsirK Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nettet har vært dritt lenge. Overbelastet moholtgw. DEMP NED PR0NINGA DI SIMON. Men ja, dublettkameraten min får stadig oftere spastiske anfall og kommer løpende inn på hybelen min hver gang nettet hans faller ut mens han holder på med IT-øvinger. Lite stødig. Hva med at noen høyere opp investerer i å utbedre det bedritne switch-systemet som brukes nå? Finnes verre investeringer. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Helt tilfeldig hvilket rom jeg havner på ved søknad? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Rimelig, men jeg tror de prøver å etterkomme ønsker så mye som mulig. F.eks. etasje eller hvis dere er en gjeng kompiser som vil bo på samme gang. Lenke til kommentar
sim Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Så vidt jeg har hørt flytter man bare problemet om man oppgraderer moholtgw. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Men ett sted må man jo starte... En ting er når nettet er tregt, men nå har det begynt å falle ut oftere og oftere. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Noen turtelduer som krangler utenfor E og D nå. Ikke én jævla melding på en hel uke! For en dust ass! Fniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis Endret 29. mars 2009 av Bludd 1 Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Egen sladdertråd for denne studentbyen altså? Jeg lurer på en ting her. Hvordan er det med å søke om hybel her om man er usikker på om en kommer inn i Trondheim eller ei? Vil ikke ende opp med å binde meg opp til noe som det koster masse å komme seg ut av igjen. Og når bør jeg søke for å være nokså sikker på plass til høsten? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg søkte rett før sommerferien, og du har én uke på deg etter opptaket på å bestemme deg for om du vil ha hybelen eller ikke. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hvilken etasje har i gjennomsnitt flest douche bags, traktorlesber og annet sosialt grums? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Sikkert den du flytter inn på. 1 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) NTNU har endelig svart på klaginga over nettet. De kutter oss ut Endret 16. april 2009 av Bruun 1 Lenke til kommentar
EvileyeS Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Lurer på om vi andre som ikke bor på Voll merker noe til det... Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Fiber fra NTE hadde vel vært den beste løsningen. Østre Moholttun borettslag har det så det og det er jo rett over E6. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Idiotfolk som spiller høy musikk i nærheten av C nå. Grrrrr. Lenke til kommentar
sim Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Idiotfolk som spiller høy musikk i nærheten av C nå. Grrrrr. Whine. Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Idiotfolk som spiller høy musikk i nærheten av C nå. Grrrrr. Whine. Kjeften. Det var drithøyt og med vinduet åpent midt på natta. Veldig lite omtenksomt. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Jeg søkte rett før sommerferien, og du har én uke på deg etter opptaket på å bestemme deg for om du vil ha hybelen eller ikke. Halla! Skal begynne på tøh. det er vel i nærheten av voll? Er det noe håp om å få plass der nå eller?? Noen andre tips?? Må ha eget bad, og ikke over 4000,- i mnd Endret 31. mai 2009 av jj_89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå