sim Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Nesten alle etasjene fikk kryss. Det var også to etasjer der det ikke var gjort en dritt. Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Er jo ikke så rart.. Om flere gjorde som oss og vasket før jul så er det jo dømt til å bli litt skittent igjen når det nærmer seg 15.januar da kjøkken og korridor faktisk blir brukt av så mange personer. Personlig hater jeg å måtte vaske når jeg kommer hjem fra ferie. Synes det er greit å reise fra og komme tilbake til et forholdsvis rent "hus". Lenke til kommentar
sim Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det er nok avriming av fryser, vask av komfyr og vask inni og oppå skap som er viktigst. Tror ikke de tar det så tungt om det er litt skittent på gulvet. Greit nok, man får et kryss, men noe mer enn det er det ikke. Lenke til kommentar
TWA Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Vi har ikke fått noen tilbakemelding, etter hva jeg kan se. Lenke til kommentar
Poldot Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Vi har ikke fått noen tilbakemelding, etter hva jeg kan se. Joakim spiste lappen. Lenke til kommentar
Hoaas Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har ikke fått tilbakemelding vi heller, sikkert ikke noe å klage på. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har ikke fått tilbakemelding vi heller, sikkert ikke noe å klage på. De fant vel sikkert ut at dere hadde vaska så dårlig at hver enkelt av dere får en utkastelsesordre i posten istedet Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 okei, hjeeelp! idag må jeg kommer meg til og fra flyplassen med flybussen, men når jeg drar på flybussen.no og velger de tidspunketene som passer meg (etter kl ti) står det at det ikke går busser da! hvordan kan dette være? jeg skal møte noen som kommer med fly kl elleve, det må da for faen gå flybusser så lenge det går fly?? Lenke til kommentar
hli Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) edit:feil ser visst ut til at bussene går fra værnes frem til 00:50, men ikke til Endret 18. januar 2009 av hli Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Dersom noen har lyst på en kald, uåpnet øl så ligger det en Dahls på kortsiden av R-blokka ^^ Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hoho, vedder på at en hare har ristet den godt og lagt et sjokoladeegg ved siden av som plaster på såret. Lenke til kommentar
Martinsbl Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 (endret) Haha, nei ^^ Jeg har respekt for øl <3 Særlig når det er Dahls^^ (Paaskehare har glemt at hun ikke er pålogget med sin egen konto på kjæresten sin pc, og at det dermed blir det Martin som tar æren for innlegget ) Endret 19. januar 2009 av Martinsbl Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hvorfor det? oO Ølen ligger der fortsatt, forresten Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Er det bare jeg som gang på gang på gang blir vekket tidlig i helgene av de forbanna hundene på nabogården som hyler som om de blir slakta eller torturert? Lenke til kommentar
TWA Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Godt jeg ikke bor på den sida av Voll. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Det hører jeg som regel ikke. Det er værre med den obligatoriske tutingen fra biler i rundkjøringa hver morgen. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er det mulig å søke andre steder enn på nett? Høst 2009 er fortsatt ikke et alternativ på søknaden på voll.no. Lenke til kommentar
n1tro Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Send en epost til [email protected] så ordner det seg nok. Lenke til kommentar
Abusos Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Er det bare jeg som gang på gang på gang blir vekket tidlig i helgene av de forbanna hundene på nabogården som hyler som om de blir slakta eller torturert? Jeg fatter ikke hva som er problemet! Jeg har selv bodd på Voll Studentby i oppgang J i et år, og hørte ikke et knyst fra hundene da. Nå bor jeg ca ti 10 m fra hundegården på gården og plages ikke av de. Det er rett og slett en vanesak! Tips til dere som plages av bikjene; skaff dere øreplugger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå