Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?


prada8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man kan hoppe av flybussen på KBS(Strindheim)

Krysse veien(undergangen) og ta buss nummer 9. mot Voll.

Siste går fra Strindheim 00.14

 

Så lenge flybussen går fra værnes før 23.30 rekker man det fint.

Dette gjorde jeg ei gang, men rakk akkurat ikke nieren. Heldigvis kom det en taxi forbi, som jeg heiv meg i. Koster ikke mye når det er ukedag.

Endret av TWA
Lenke til kommentar
Man kan hoppe av flybussen på KBS(Strindheim)

Krysse veien(undergangen) og ta buss nummer 9. mot Voll.

Siste går fra Strindheim 00.14

 

Så lenge flybussen går fra værnes før 23.30 rekker man det fint.

Dette gjorde jeg ei gang, men rakk akkurat ikke nieren. Heldigvis kom det en taxi forbi, som jeg heiv meg i. Koster ikke mye når det er ukedag.

 

Du er alltid så uheldig Teddy.

Jeg gjør det sånn circa hver gang. Er ikke noe problem så lenge man tar bussen 23.30 eller før :)

 

Om jeg ikke rekker niern, så ringer jeg bare og bestiller en taxi til strindheim når jeg sitter på bussen.

Always win.

Endret av Poldot
Lenke til kommentar
okei, har dere troffet på disse "frekke tyvene"? idag var det en kar som åpnet alle dørene i etasjen og latet som han så etter "eskild". JEG ER LIVREDD NÅ.

Det var sikkert samme kisen som var oppe hos oss tidligere i dag. Han gikk inn på rommet til ei og latet som at "han gikk feil". Hun var inne på rommet sitt, så han tok ingenting. Døra ble låst tvert for å si det slik.

Lenke til kommentar

En fikk et par dyre joggesko (han var hiphop-dude, skoa var visstnok unike og stæsj) stjålet og ei anna ble frastjålet et brett med colabokser.

 

En annen gang ble en pose salt (!) og antennekabelen til TVen på fellesrommet stjålet over juleferien.

 

Det var også en greie med at noen var og bøffet mat, noen spiste pizzastykker og greier. Ingen innrømte det, kanskje fordi dama som klaga var 99% bitch.

 

okei, har dere troffet på disse "frekke tyvene"? idag var det en kar som åpnet alle dørene i etasjen og latet som han så etter "eskild". JEG ER LIVREDD NÅ.

 

Skummelt. Hvilken oppgang?

Lenke til kommentar

Vi er veldig forsiktige med å låse døra nå. Bare én ting har forsvunnet, og det var en stressless jeg hadde kjøpt på loppemarked som stod i gangen. Glad for å bli kvitt den stinkbomba. Sikkert vaktmestern som tok den.

 

Hvis du ser noen uvedkommende, prøv å ta bilde av karen.

Lenke til kommentar

Vi fikk også kryss for at vi ikke hadde vasket bra nok oppå kjøleskap og fryser, samt lister i korridoren. Vi har nettopp fått to nye beboere i gangen vår, så jeg tenkte kanskje at de var de som ikke hadde vasket ettersom de sikkert ikke kjenner til rutinene, så jeg sjekket listene.. og joda, det var min tur til å vaske denne uka. Flott! Har vel ikke blitt vasket siden før jul, så det blir jo gøy :p Får vel ta toppen av kjøleskap og fryseskap når man først er i gang, da, så er man ferdig med det :)

 

Her i gangen har jeg ikke hørt noe om at noe er stjålet, og vi bor i 1. Men det er likevel ekkelt å tenke på :-/ Jeg låser uansett om jeg skal dusje eller sove, men likevel.. Må si jeg har blitt litt flinkere til å låse døra inn til korridoren vår.

Lenke til kommentar
Vi fikk også kryss for at vi ikke hadde vasket bra nok oppå kjøleskap og fryser, samt lister i korridoren. Vi har nettopp fått to nye beboere i gangen vår, så jeg tenkte kanskje at de var de som ikke hadde vasket ettersom de sikkert ikke kjenner til rutinene, så jeg sjekket listene.. og joda, det var min tur til å vaske denne uka. Flott! Har vel ikke blitt vasket siden før jul, så det blir jo gøy :p Får vel ta toppen av kjøleskap og fryseskap når man først er i gang, da, så er man ferdig med det :)

Du vet at det skulle vært utført nyttårsvask til i dag?

Endret av TWA
Lenke til kommentar
*snip*

Du vet at det skulle vært utført nyttårsvask til i dag?

 

Tror du ikke vi hadde fått flere kryss om vi ikke hadde gjort det? Jeg trodde dessuten ikke at det var min tur til å vaske riktig ennå, men det hadde sett litt bedre ut om personen før meg hadde gjort jobben sin.

 

Når det ikke har blitt vasket siden før 20.desember så er det ikke rart om det har blitt støvete igjen, og det er åpenbart bare toppen av kjøleskap og fryseskap som ikke ble vasket skikkelig da korridoren uansett blir støvete på én uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...