hawaii2k Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 En sånn en? Nå er jeg spent på hva du tenker på. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 sånn med lang frakk og hard-metall stil? Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Litt av en samtale dere har. Så koselig. prada8: Du kan komme hit og spise kake og gele (må spises med sugerør) i morgen. Blir skikkelig barnebursdag. Har kjøpt prinsessekopper og 100 ballonger. hawaii2k: Roterende dør er ganske oppfinnsomt. Uansett tror jeg ikke det slår vårt. Jeg vil også nevne at det er jævlig digg med brannalarm klokka ti på to natta før eksamen. Jippi! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Creepy kar gikk nettopp forbi vinduene til oss i første etasje på O i dyp snø, før han snudde og gikk tilbake. Så traska han mot Voll Gård bussholdeplass og oppover. Eller var det bare deg Sim? Endret 4. desember 2008 av Bruun Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 sånn med lang frakk og hard-metall stil? Njaaa, det vil jeg ikke si. De frakkene jeg bruker er ikke så veldig metall-aktig. De er ganske fine og varme om vinteren. Selv om jeg hører på en del tyngre musikk kler meg meg slett ikke slik. Folk rundt meg sier jeg kler meg litt snobbete. Og en brannalarm er bestandig koselig. Eller for min del, så våkner jeg av at folk slamrer med skuffer og skap på kjøkkenet. Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Namnam kake og ballonger! Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Litt av en samtale dere har. Så koselig. prada8: Du kan komme hit og spise kake og gele (må spises med sugerør) i morgen. Blir skikkelig barnebursdag. Har kjøpt prinsessekopper og 100 ballonger. hawaii2k: Roterende dør er ganske oppfinnsomt. Uansett tror jeg ikke det slår vårt. Jeg vil også nevne at det er jævlig digg med brannalarm klokka ti på to natta før eksamen. Jippi! Hvem har lagt seg ti på to? Er vel bare greit å få et lite avbrekk:- ) Lenke til kommentar
The zero Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 off.. kjipt å ende opp med sånne folk. idag hang jeg med en gutt fra annen etasje og sa at det var så trasig i min etasje fordi vi kun er tre stk som faktisk omgås og prater med hverandre. han sa at i hans etasje omgås de ikke i det hele tatt, og at det va veeldig vanlig for alle etasjer på voll.. er det sant? Hørt om mange etasjer som har det sånn, men på min etg er det veldig sosialt. Nesten alltid noen på kjøkkenet Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Vi har det nesten FOR sosialt. Vi holder hverandre oppe foran TVen til langt på natt, og ødelegger alt som heter lesing til eksamen ^^ Lenke til kommentar
Poldot Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Haha, prada8 Du klager på folk spiser løk! Jeg har kjent hvitløkstanken når du lager Ćevapčići helt ned til biblioteket på moholt. Sta ima? Lenke til kommentar
bigbadVuk Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) What, lager ho de? Inviter meg over, takk. edit: og det er finnes ikke noe som heter hvitløksstank, det finnes kun hvitløksdeliciousness. Endret 13. desember 2008 av bigbadVuk Lenke til kommentar
The zero Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Idag lager vi kalkun til fellesmiddag på gangen, det blir koselig Noen andre med spensitige avslutninger før jul da? Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Korsn e det med bussa fra flyplassen sent på kvelden? I elleve tolv tia? Et problem? Lenke til kommentar
sim Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Flybussen går, men du må sikkert ta taxi fra byen og opp til Voll. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Hvorfor ikke buss? Dem går jo helt frem til tolv tiden... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Eg tok i alle fall flybuss frå flyplassen i kvart på 1 tida i går natt. Endestopp for flybussen er Lerkendal om eg ikkje tar heilt feil. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Hva gjorde du eetr det da? Gikk? Taxi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå