Skarstard Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Så tidlig som mulig. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Hvis du er jente kan du vente lenge.. Lenke til kommentar
Ad Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvis du er jente kan du vente lenge.. Å? Er det fordi det er mange gutter der? På siden til voll går det ikke an å søke for høsten 09 enda. Jeg vil være tidlig ute, for jeg vil ha plass på Voll Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Du kan i alle fall vente til etter jul. De begynner ikke å sende ut kontrakter før i slutten av mai likevel. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg søkte vel rett før sommerferien i år, men det kan nok være lurt å søke litt før det. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Hvis du er jente kan du vente lenge.. Å? Er det fordi det er mange gutter der? På siden til voll går det ikke an å søke for høsten 09 enda. Jeg vil være tidlig ute, for jeg vil ha plass på Voll Det er like mange gutter som jenter, men det er flere gutter som søker. Vennina mi søkte to uker før det var mulig å flytte hir (5 aug) og hun fikk plass. Lenke til kommentar
svenharald22 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Når må jeg søke om hybel på Voll når jeg skal begynne å studere i Trondheim høsten 09? Er det førstemann til mølla? sitere litt fra en mail jeg fikk: Vi mottar og registrerer søknader helt frem til slutten av mai så det er sikkert smart å søke tidlig..selv søkte jeg i midten av april Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Solarium på moholt storsenter! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Seriøst? Jeg hater det senteret, jeg rota meg nesten bort der inne:p Det er jo så kronglete som det går an å få det. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 true that! man må gjennom bokhandelen for å komme til solarium! det er liksom en del av bokhandelen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 hahah, da skal jeg faen meg ta med meg en bok om jeg skal dit. Lenke til kommentar
EvileyeS Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Rairai! B var ikke noe dumt feststed gitt! R funka bra det også, for ikke å glemme G. Klarer jeg hele alfabetet? Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Satser på at du ikke var den som laget en swastika av potetgull på gulvet mitt? Lenke til kommentar
EvileyeS Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Satser på at du ikke var den som laget en swastika av potetgull på gulvet mitt? Haha, var det noen som gjorde det? Nei, jeg er såpass fornuftig at jeg anser potetgull som mat, ikke leketøy. Lenke til kommentar
Sakuya Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Søkte på Voll i slutten av juli i år selv, fikk plass ca. en uke etter jeg sendte inn søknaden. Mener å huske at de faktisk skrev at de ønsket seg flere jenter i annonsen på Finn.no også. ^^; Endret 14. september 2008 av Sakuya Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har ikke tatt den av selv, men jeg tror du kan vippe den av oven- og underifra? Lenke til kommentar
TWA Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) En kamerat av meg fikk søknaden avslått fordi det var fullt med gutter. Det var sikkert i slutten av juli. Endret 14. september 2008 av TWA Lenke til kommentar
sim Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Neida, folk bare ignorerer deg. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Er det bare jeg som tidvis opplever problemer med websurfing nå? Var perioder hvor det fungerte dårlig i går kveld og i dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå