prada8 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Vet dere hva som skjer hvis jeg får virus? Blir jeg kasta ut? Bot? Påvirker det deres pc og? Prøv å være seriøse. Jeg kan veldig lite om data og er livredd for at jeg skal få det, ettersom det har skjedd før, selv om jeg nesten aldri laster ned ting. Endret 2. september 2008 av prada8 Lenke til kommentar
TWA Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Vet dere hva som skjer hvis jeg får virus? Blir jeg kasta ut? Bot? Påvirker det deres pc og? Prøv å være seriøse.Jeg kan veldig lite om data og er livredd for at jeg skal få det, ettersom det har skjedd før, selv om jeg nesten aldri laster ned ting. Installer brannmur og anti-virus. Lenke til kommentar
jurg Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Vet dere hva som skjer hvis jeg får virus? Blir jeg kasta ut? Bot? Påvirker det deres pc og? Prøv å være seriøse.Jeg kan veldig lite om data og er livredd for at jeg skal få det, ettersom det har skjedd før, selv om jeg nesten aldri laster ned ting. Virus på gamle hybelen min?! Nei nå står ikke verden til påske Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Så lenge du alltid har en brannmur kjørende (Comodo, ZoneAlarm) og et ok antivirusprogram (Comodo, AVG) skal det meget godt gjøres å få virus (uten også, for så vidt). Ærlig talt, så lenge du ikke kjører .exe-filer du ikke aner hvor kommer fra har du fint lite å være redd for. Lenke til kommentar
sim Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ring TWA om du får virus. Han fikser lett. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Du sier det godt skal gjøres, men jeg får til det mest utrolige. Er rett og slett tilbakestående når det kommer til teknologi. Veldig utiltrekkende egenskap.. Uansett, tusen takk for svar. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 6. september 2008 Forfatter Del Skrevet 6. september 2008 Noen som vet om det er et solarium nearby? (jaa, æ veit æ spør mye!) Lenke til kommentar
jurg Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Noen som vet om det er et solarium nearby? (jaa, æ veit æ spør mye!) Nærmeste jeg vet om ligger rett over gata for Samfundet. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kjører forbi en hver dag med bussen ved Bunnpris ved Berg Studentby tror jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 tror det er en ved bunnpris jeg også, men sannelig ikke sikker. Hvis ikke kan du ta 66 mot Jakobsli, der ligger det et. Er vel 75% sikker på det:P Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 I dag kan du jo bare legge deg ut på plenen utenfor. Nydelig vær! Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Dessverre, glemte å kjøpe solkrem... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Solkrem er for pyser. Har ikke brukt sånt på mange år. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Det var en kødd. Ser det ut som man trenger solkrem i dette været? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Vel, nå er riktignok trondheim kjent for ekstremt lokale værforandringer og hyppige skifter, men på Ila er det nå strålende sol og rimelig varmt . Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det er herlig sol her oppe også. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 I og med at jeg sitter med frokosten nå har jeg ikke kikka ut på været enda, men det ser ut som om det kommer sollys gjennom persiennene mine. Lenke til kommentar
sim Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Du må få orden på livet ditt. Stå opp tidligere, klipp deg og få deg en jobb. Lenke til kommentar
Ad Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Når må jeg søke om hybel på Voll når jeg skal begynne å studere i Trondheim høsten 09? Er det førstemann til mølla? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå