hawaii2k Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg bor i tredje, så jeg var vel der. Deltok ikke i greiene andre-etasjen hadde planlagt. Det virket litt for desperat, men vi hadde en fin fest i tredje. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Hvorfor virket det desperat? jeg syns det er fantastisk at noen tør å gjøre noe sånt, istedenfor at alle skal gå med hodet hevet forbi hverandre uten å smile engang. Jeg kunne ikke komme, men så gøy ut =) Lenke til kommentar
sim Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvorfor virket det desperat? jeg syns det er fantastisk at noen tør å gjøre noe sånt, istedenfor at alle skal gå med hodet hevet forbi hverandre uten å smile engang. Jeg kunne ikke komme, men så gøy ut =) Du satt heller og så Grey's Anatomy på den lille TV-en din? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Bra at noen går i bresjen for et fellesskap, ja:) Selv om jeg personlig var for full til å få med meg noe som helst da. Tror jeg var inne på P i like, 1 minutt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) JEG, av alle, var innom på P i går . Var på vorspiel hos noen en venn av meg kjente som bodde i 2. etasje i B, så dro vi innom P etterpå. Var fullt..og litt kjedelig egentlig. Menmen, folk så ut som de trives . Endret 31. august 2008 av Alastor Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kanskje "desperat" ble litt feil ordvalg. Synes bare det ble litt vel mange på den lille plassen. Bra å arrangere fester, men at det utvider den sosiale horisonten tviler jeg på. Folk blir som regel kjent med andre der og da, men etterpå tenker de ikke så mye på det. Det er ihvertfall slik jeg ser på det. Lenke til kommentar
Sakuya Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hørtes morsomt ut på P på lørdag, nesten litt synd at jeg ikke fikk stukket innom. Kjempefint at noen tar initiativ ihvertfall. :3 Jeg begynner å bli sånn tålig lei vaskemaskinene nå, jeg får jo søren meg ikke slått de på! Lukker døra, velger program og greier, men så bare piper det når jeg trykker på "på"-knappen og ingenting skjer. Noen som har det samme problemet eller vet hva jeg må gjøre? xD Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 det betyr at døra ikke er ordentlig igjen. Du må bare denge den hardt. Lenke til kommentar
sim Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Det er ikke alle dørene som skal denges hardt, kun de uten håndtak. Jeg regner med de begynner å skifte ut vaskemaskinene snart. Det var jo snakk om at det skulle være nye maskiner fra 1. september. Vi får se. Jeg venter i alle fall i spenning! Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 1. september 2008 Forfatter Del Skrevet 1. september 2008 Erb det fortsatt gratis? Lenke til kommentar
Sakuya Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Får prøve å døtte den igjen neste gang, kanskje det går da. xD Yupp, fortsatt gratis. :3 Lenke til kommentar
TWA Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Miele er her nå, sikkert ikke mange dagene igjen før systemet er på plass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Blir det sånn at man kan reservere maskiner da, kanskje? Lenke til kommentar
sim Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Maskinene skulle egentlig vært installert til 4. august, men Miele er tards og har ikke fått det til. Miele-fyren hadde visst sagt at de skulle byttes i morgen. Om det blir reservasjonssystem visste ikke vaktmesteren noe om. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Er det bare jeg som blir bomba med virus og adware på nettet her? Har både antivirus or brannmur, men det klarer å snike seg inn gang etter gang..... GAH! Lenke til kommentar
sim Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Få tak i et skikkelig operativsystem. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Har allerede XP. Jeg kunne prøvd Linux, og i samme slengen tatt ut SIM-kortet av mobilen min, det vil nok løse alle problemer jeg har med begge deler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå