Thrillseeker Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det er heavymetalfyren som roter. Jeg innrømmer at jeg er litt for ryddig, men når jeg må tørke av benken hver jæææævla gang jeg tar det i bruk, så er det noe galt! Det er ikke min jobb å tørke andre sin dritt, kort og godt. Dere kan jo komme innom en tur og se hvordan det ser ut, og si om jeg overdriver.. Kommer innom til helga og tar med en sekser med dahlsbokser;) Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Om det er en bestemt som ikke tar renholdet seriøst kan dere som faktisk bryr dere organisere et lite "husmøte". Vi måtte gjøre det i fjor da noen ikke vasket. Om det ikke funker, så er det bare snakke med personen som er på kontoret. Håper det løser seg fort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Fest i helgen? Evt. vors? Jeg er så lat, det er på tide å bli kjent med noen her. Lenke til kommentar
jurg Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det er heavymetalfyren som roter. Jeg innrømmer at jeg er litt for ryddig, men når jeg må tørke av benken hver jæææævla gang jeg tar det i bruk, så er det noe galt! Det er ikke min jobb å tørke andre sin dritt, kort og godt. Dere kan jo komme innom en tur og se hvordan det ser ut, og si om jeg overdriver.. Hahaha, hils ham fra Jørgen Han bodde der i fjor, så han har lov til å rote. Lenke til kommentar
TWA Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Fest i helgen? Evt. vors? Jeg er så lat, det er på tide å bli kjent med noen her. Hadde du fulgt med på IRC, kunne du ha kommet til oss forrige helg. Lenke til kommentar
TWA Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Inviterte ikke noen på forhånd, men gav uttrykk for at det lov å komme opp etter vi hadde startet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 jeg skjønner meg ikke på irc:p Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne nærmeste minibank? =) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg tror det er en ved inngangspartiet til ICA. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Endelig har pensumbøkene mine begynt ankomme. Ikke rart det tok litt tid ... Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Hehehe.. Hm. Heter du Guttorm? Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hah, nå vet jeg hvor du bor! Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Trodde du visste hvor alle bodde. Er litt creepy egentlig!! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 sim vet alt. Og det er bare creepy om du har noe å skjule! Lenke til kommentar
sim Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Trodde du visste hvor alle bodde. Er litt creepy egentlig!! Jeg har full kontroll. Nesten i alle fall. Jeg vet hvor dere bor, men jeg aner ikke hvem dere er. Endret 27. august 2008 av sim Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Jeg har jo til og med bilde av meg selv, så neei. Er som en åpen bok! Hvis det er en ting som suger med hybelen min så er det at det hele tiden er sol/lyst utenfor. Støvmagnet. Koster det noe hvis jeg bytter til neste år tror dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå