sim Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Man må nok har studentbevis for å få semesterkort, ja. Lenke til kommentar
TWA Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ja. Men hvert år er det noen som står i kø i en time, og finner ut av dette når de kommer til skranka. Da hender det at de er greie og lar deg få kortet likevel. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Vi tilbyr semesterkort til ungdom (16 tom. 19 år) og student (tom. 29 år). Dette er gyldig fra 11. august til 23. desember, og er vårt rimeligste billettalternativ. Jeg er jo fortsatt 19, så det burde vel gå bra? Lenke til kommentar
TWA Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Når du er student, gjelder det frem til du er 29... Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Btw, treng ein det "semesterkortet" for å få studentbevis? Det brevet dumpa liksom ned i postkassen min (heime) dagen etter at eg var reist til Trondheim. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Vi tilbyr semesterkort til ungdom (16 tom. 19 år) og student (tom. 29 år). Dette er gyldig fra 11. august til 23. desember, og er vårt rimeligste billettalternativ. Jeg er jo fortsatt 19, så det burde vel gå bra? Ja. Btw, treng ein det "semesterkortet" for å få studentbevis? Det brevet dumpa liksom ned i postkassen min (heime) dagen etter at eg var reist til Trondheim. Ja, det trenger du. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Eg får ikkje det semesterkortet (frå NTNU) før den 16., vil dette likevel gå fint? Eller må eg ha det den første dagen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvorfor kjøpe et ubrukelig semesterkort når man kan få t-kort for et halvt år i slengen? Det er vel mere på vårsemesteret at det er ubrukelig, da men. Lenke til kommentar
DeRn Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Har nettopp flyttet inn på Voll Studentby i Trondheim. Har lest reglementet for internett og fildeling, men jeg forstår ikke helt hva lovene og reglene direkte sier. http://nettass.studby.ntnu.no La oss si at jeg laster ned en tv-serie gjennom torrents på nettet, kan de sperre meg ute for at jeg bryter loven ? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hva er det egentlig du ikke skjønner? Eller har du bare ikke orket å lese reglementet og vil ha noen andre til å gjøre det for deg? Deling av filer/rettighetsbeskyttet materiale ved hjelp av peer-to-peer programmer betraktes også som distribusjon av rettighetsbeskyttet materiale - og er et brudd på NTNUs IT-reglement. Du er fullt ut ansvarlig for det som utføres fra maskiner tilknyttet din del av nettet. Fildelingsprogrammer og fildelingsnettverk vil oftest distribuere materiale uten medvirkning fra brukeren. Dersom materialet ikke er tillatt å distribuere er det et brudd på NTNUs IT-reglement og regler og det blir reagert som omtalt i punktene 4.5, 4.6 og 4.7 Ved brudd på regler og reglement er reaksjonen advarsler eller at hybelens tilknytning til NTNUs nett kobles fra for en periode. Det understrekes at dersom ikke annen beskjed er gitt, så gjelder stenginga beboer/beboere av hybelen og maskiner tilknyttet beboer/hybel. Det er derfor ikke tillatt å "låne" nettilknytning. fra andre hybler via trådløs eller trådfast forbindelse. Ved flytting innenfor studentbyer følger utestenginga beboer til ny hybel. eller flytte til annen hybel.På hybler med flere tilkoblinger kobles alle tilkoblingene vekk ved misbruk Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg utløste den alarmen en av de første kveldene, og flere ganger i løpet av året. Alltid mellom 0300 og 0530. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hvorfor kjøpe et ubrukelig semesterkort når man kan få t-kort for et halvt år i slengen? Det er vel mere på vårsemesteret at det er ubrukelig, da men. Innen utgangen av året må alle reisende som i dag bruker klippekort eller månedskort over på t:kort. http://www.tkort.no/ Lenke til kommentar
sim Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Vær forberedt på litt kø på kontoret til team trafikk. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg ordnet det i dag. Unngikk den værste køen. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg sto 50 minutter i kø, men da fikk jeg faen meg busskortet mitt også. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen her som har anskaffet seg en TV på 32 tommer? Så pappeska stod ved siden av containeren. Er rimelig fullt der nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 For de som vil ta buss til Gløs i morgen: Link Tipper det blir rimelig fullt, til og med #36 kjørte innom Gløshaugen for to år siden pga alle studentene... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 32" funker bra, jeg har det. jeg fikk busskort i dag, stod 10 min i kø, var ikkke noe broble, å være 19, så det gikk bra med ungdomskort Lenke til kommentar
Nannari Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Fantastisk dårlig hjemmeside for Tkort. Man klikker på priser, så Periode. Og.. Ingen priser, men man blir magisk forflyttet tilbake til startsidens info. Noen som vet priser? Uansett da. Kommer tilbake til Voll i morra jeg, forhåpentligvis. Blir gøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå