Lungemannen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Livlig i førsteetasje i F? Jøss. Blir spennende å komme oppover til uka. Noe har helt klart skjedd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jøss. Her bor jeg vegg i vegg med F og har ikke hørt en dritt. Godt å vite at det ikke er såå forferdelig lytt. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 De spilte ikke grisehøyt, volumet sank utover natta. Men tror musikken kom fra rett under hybelen min. Noen som hørte brannalarmen rundt 0530 i dag morges da? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Høstens første Grandis som ble svidd, tenker jeg. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Pasta, faktisk. En på etasjen min som skulle lage seg nattmat etter fylla, og sovna. Dæven som det pep. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Ja, man har godt sovehjerte om man ikke våkner av brannalarmene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hørte den ja. Først synes jeg det luktet toast eller noe. Ble sulten. Så kom lyden ja... Synes synd på dere i F, det tok jo lang tid før den ble slått av Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jepp, den pep lenge. Den gikk av inne på rommet mitt også, tror faktisk den pep et par minutter før jeg våkna. Synes nesten litt synd på ho som utløste den, flytta inn i overigår. Vi gikk bort til blåbygget for å finne et nummer å ringe, vi hørte den relativt godt bort dit også. Betryggende å vite at man våkner hvis det brenner i etasjen, vaffal! Lenke til kommentar
TWA Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Når den går, er det bare å lufte ut, så slutter den. Og hele etasjen piper hvis en piper. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Okei, vi stussa litt på hvorfor den brått stoppa. Man lærer noe nytt hver dag. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Haha, gikk brannalarmen? Burde jeg på O ha hørt den? Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Haha, gikk brannalarmen? Burde jeg på O ha hørt den? O er så langt unna F som over hodet mulig også, hehe.. Og som Sim sa, det er bare etasjen som er seriekoblet. Går 1 alarm i etasjen, så går alle alarmene på alle hyblene der. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Må man komme seg til Gløshaugen for egen maskin på tirsdag? Mener å huske noen sa det ble satt opp busser, men fant ikke noe særlig info om det(har egentlig ikke lett). Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Du må nok komme deg dit selv, enten ved buss, gå, sykkel, drosje etc. Tviler på at det er satt opp ekstrabusser til Gløs. Men det er satt opp busser for å ta dere til Dragvoll etter immatrikuleringen. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det er en fin tur om morgenen det, har blitt vant til den etter å ha gått den noen ganger. Men jeg skal ned til byen i morgen tidlig og skaffe meg sesongkort på buss Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Du må nok komme deg dit selv, enten ved buss, gå, sykkel, drosje etc. Tviler på at det er satt opp ekstrabusser til Gløs. Men det er satt opp busser for å ta dere til Dragvoll etter immatrikuleringen. Okei, da var det nok jeg som misforstod. Hvor lang tid bruker man til Gløs da? Blir vel en fin tur på morgenkvisten. Lenke til kommentar
sim Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvor lang tid bruker man til Gløs da? 30 min. Lenke til kommentar
TWA Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Det pleier ikke å være en spesielt fin tur når det ikke er sommer. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Det er en fin tur om morgenen det, har blitt vant til den etter å ha gått den noen ganger. Men jeg skal ned til byen i morgen tidlig og skaffe meg sesongkort på buss Jeg har fått inntrykk av at man må vente til skolen begynner,og få studentbevis først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå