sim Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg sjekket. Stol på meg, ikke TWA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 noen har visst vorset før.. vorset. SÅ cirka kvart på ti blir det liv i G Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Håper VIRKELIG det kommer folk snart i R blokka 2. etasje. Det er så stille at det er creepy. Lenke til kommentar
sim Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Litt deilig uten folk også. Da kan du jo spille høy musikk og lage middag naken. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Noen andre ganger som har litt skjev fordeling med tanke på kjønn? Her i tredje i P blir vi mest sannsynlig seks gutter og tre jenter. Nye administrasjon synes jeg har vært tafatt. Gulvet på stua er jo skittent som pokker, de burde kanskje leid inn noen til å vaske slik at det er hyggelig for nye som flytter inn? Navnelapper ved dørene har heller ikke kommet. Lenke til kommentar
sim Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Færre jenter, mindre drama. Jeg tror fortsatt de driver og vasker etasjene. De var her i går og i M i dag. Navnelappene burde kommet opp. Alltid kjekt å google, facebooke og skatteliste folkene som flytter inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hurra for internett. Da var det stille i G. Det tar på å drikke i sakte tempo. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Her møtte jeg på en som vaska på onsdag når jeg flytta inn, så det kommer soon, to a oppgang near you... Datavoll disponerer et tjenerrom, hvor man kan plassere bort datamaskiner som skal stå på døgnet rundt og som man ikke vil ha på hybelen. Datamaskiner på tjenerrommet mottar en IP-adresse via DHCP, som om den skulle stått på nettverksuttaket i din hybel. Hver maskin får tilgang til et nettverksuttak, med samme omfang som om det sto på din hybel, og stikkontakt for strøm. Tjenerrommet er ventilert og godt sikret. Er dette for real fortsatt? For det frister litt... Lenke til kommentar
Mariasha Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg gikk ned, brukte 35 minutter med litt rare sidegater som GPSen ba meg bruke. Hvor i alle dager gikk du for å bruke 35 minutter til byen? :O Har bodd på Voll i 2 år, men tror vel det korteste jeg har brukt er 50 minutter ned til Extra Time. Nå går jeg riktignok ikke veldig raskt, men.. Lenke til kommentar
jurg Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg gikk ned, brukte 35 minutter med litt rare sidegater som GPSen ba meg bruke. Hvor i alle dager gikk du for å bruke 35 minutter til byen? :O Har bodd på Voll i 2 år, men tror vel det korteste jeg har brukt er 50 minutter ned til Extra Time. Nå går jeg riktignok ikke veldig raskt, men.. Kommer helt ann på hva du mener med byen, men jeg kommer meg til midtbyen på under 35 minutter bare ved å gå Jonsvannsveien. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Brukte 35 minutter til Samfundet riktignok. Jeg ble guida ned i noen sidegater av GPSen, men kan umulig ha spart 15 minutter på det =P Lenke til kommentar
sim Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det er nok bare Mariasha som går supertreigt. Vi brukte omtrent 30 minutter til treningssenteret på Gløs i dag. Tar ikke mer enn 5 minutter derfra til Samfundet. Lenke til kommentar
Mariasha Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 30 minutter til Gløs klarer jeg også fint, men Extra Time er jo nesten nede ved sentralstasjonen. Hm. Må kanskje følge med på tiden neste gang jeg går til sentrum, da. Lenke til kommentar
sim Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ganske stor forskjell på avstanden til Samfundet og til sentralstasjonen, da. Lenke til kommentar
jurg Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ganske stor forskjell på avstanden til Samfundet og til sentralstasjonen, da. Går lett med 10 - 15 minutter på den turen ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Nå har de fått opp navneskilt her, men bare mitt navn står på vår dør. 'Cause I'm the boss lady! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ingen her heller, bortsett fra skiltene til oss som bodde her i fjor. Her har folk strømmet på. Får se hva fremtiden bringer! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Vi har fått navneskilt. Høres ut som førsteetasje i F har en livlig kveld i dag, de har snart spilt seg gjennom hele diskografien til Coldplay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå