Bruun Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Oh my lord, de stenger HALV FIRE? Hva med å ha åpent litt lengre bare den lille uka der da...?! Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Voll sin hjemmeside UTHENTING AV NØKLER / INNFLYTTING Alle som har signert kontrakt med Voll Studentby og skal ha hybel fra august, kan hente nøkkel til hybelen f.o.m. tirsdag 5. august. Det er viktig at dere tar med kvittering for betalt leie og depositum. Vi har besluttet å ha utvidet åpningstid et par dager i forbindelse med innflytting. Utvidet åpningstider: Fredag 8. august kl 08:30 - 18:00 Lørdag 9. august kl 10:00 - 15:00 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Med liten uke mente jeg ikke 2 dager ^^ Når de åpner for nye innflyttere på tirsdag, så er det litt småteit å utvide åpningstidene på fredagen, spesielt for oss som kommer langveisfra og er avhengige av andre som kjører. Endret 5. august 2008 av Bruun Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Tja, det kommer ikke som noen overraskelse. Har iløpet året fått inntrykk av at de vil komme seg fortest mulig hjem, spesielt på fredager. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Greit nok det, for min del kunne de godt tatt betaling for alle som kom etter halv fire, så lenge det var mulig å komme litt etter det ^^ Lenke til kommentar
TWA Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 På ICA har de Hennig-Olsen-is. Derfor går jeg som regel der. Ein kan btw åpne dører med nøkkelen sin. Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ein kan btw åpne dører med nøkkelen sin. 10 poeng til deg. Lenke til kommentar
Egil87 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hvor høye er vinduene i enkelthybelene i 2. etage? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Nå sitter jeg endelig her. Helt alene i hele etasjen, har ikke sett/hørt en sjel i hele dag, og når jeg kom hjem nå var lyset i gangen av... Men jeg er veldig fornøyd med hybelen! Den er ren, romslig nok (har plass til flere DVD-hyller, nattbord, og i morgen kommer TV-bord. Gardinene skal nok skiftes, de er veldig lyse og tynne, så det blir nok noen mørke som erstatter de. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Helt alene du også ja? Ikke en sjel i sikte på etasjen min, vaffal.. Men sitter her og alfabetiserer dvdene mine, så jeg klarer meg. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Oh, god ide! Jeg har fylt opp 2 hyller som strekker seg til lista på veggen, 11 dvd-er i bredden pr. hylle, og mangler fortsatt plass.... Ny tur på IKEA i morgen blir det ihvertfall, da har de forhåpentligvis fått inn TV-bordet mitt og! Satte nettopp opp TVen og tuna inn kanalene, og er overrasket over utvalget! Jeg trodde ikke kabel-tv var inkludert =o Men har noen en liste over kanalene, for jeg savner en musikk kanal ala MTV eller Voice... Endret 6. august 2008 av Bruun Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Har samme hyller selv, er godt igang med å fylle min 4. nå.. Halvtimes tid til nå, så bør jeg nærme meg slutten.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Damn, du har plass til 4 stk? Jeg må se an plassen hvis jeg skal ha TV-bord inn her og. Jeg flytta skapet slik at det står ved siden av pulten, og har DVDene og TVen ved enden av senga, ved siden av vinduet. Blir awesome når jeg får opp et TV-bord ^^, Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Plass til 4 ja. Har 7 sånne hyller oppe atm. Ikke alle ved siden av hverandre riktignok, men det blir jævla awesome når jeg sorterer etter filmer/bokser/tvserier. Du må gjerne komme opp og titte en dag, føler meg litt ensom når ingen i etasjen min er her. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Yepp, får stikke oppom en tur en dag og se hvordan du har organisert tinga^^ Jeg savner hylleplass så sykt at jeg har lyst til å spikre en stor treplate fast på listen på veggen og ved gulvet, og så skru ting opp på den. Det bryter ikke reglene tror jeg, men jeg burde vel høre før jeg startet et sånt prosjekt^^ Er det forresten lov å skru opp persienner eller rullegardin? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ikke glemm å sette av plass til bøker, for dem blir det maaaaaange av. 1 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Nok en grunn til å skru opp en hylle til over pulten min. Jeg har jo en del skapplass, og plassen under senga hjelper jo litt forsåvidt. Men er det ingen som vet hvilken programpakke Voll har fra Canal Digital? Jeg finner bare digital-TV på sidene deres, og jeg tviler på at det er det jeg har. Lenke til kommentar
sim Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Er det forresten lov å skru opp persienner eller rullegardin? Jeg har skrudd opp persienner. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Siden du virker som en veldig stabil og oppegående type, så tar jeg det som et "ja". Men førr faen, har jeg hverken MTV, VH1 eller Voice? Hva skal jeg med Animal Planet? >.< Edit: Never mind, fant link til pakken: http://www.canaldigital.no/TV/kabel-tv/Analog_Grunnpakke/ Er det mulig å oppgradere i en enkelthybel mon tro? Endret 7. august 2008 av Bruun Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Spørsmålet er hva du skal med Disney Channel? I fjor høst forsvant History Channel til fordel for en tegneseriekanal. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå