Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Da var man offisielt beboer på Voll. Kult: Isbitlager i fryseren. Ikke kult: Vi får ikke til åpne vinduene mer enn en liten flik (hjelp!) Kult: Uhyre nære butikken! Ikke kult: Brukte bind og råtten mat i søppelbøtta. Lenke til kommentar
Poldot Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Da var man offisielt beboer på Voll. Kult: Isbitlager i fryseren. Ikke kult: Vi får ikke til åpne vinduene mer enn en liten flik (hjelp!) Kult: Uhyre nære butikken! Ikke kult: Brukte bind og råtten mat i søppelbøtta. Se nederst på vinduet, der er det en sikringstang. Dytt denne fra deg mens du prøver å åpne vinduet. Nærmeste butikken er dyr og dårlig! Gå til Ica Maxi rundt hjørnet! ÆSJ! Til det andre.. Endret 5. august 2008 av Poldot Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Einig! Eg prøver å ete kylling her eg sit! Lenke til kommentar
sim Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Da var man offisielt beboer på Voll. Ikke kult: Brukte bind og råtten mat i søppelbøtta. Velkommen! Ser du fant gaven min ganske fort. Lenke til kommentar
EvileyeS Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Og på andre siden av E6, finner du Kiwi og Rema. Enda billigere Lenke til kommentar
sim Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Og på andre siden av E6, finner du Kiwi og Rema. Enda billigere Men det er jo langt. Nå skal det grilles. Det er bare å henge seg på! Vi sitter utenfor M. Endret 5. august 2008 av sim Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Chill peeps, ekte Trondheimer her, jeg vet om alle butikkene;) Men det endrer ikke at det ligger nære:O Bra det med vinduene, holdt på å gå på veggen der inne jeg! Solsteiken + null form for lufting. Og ja, det er langt til Kiwi. Lenke til kommentar
sim Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ingen joinet grillingen. Jeg er skuffet. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 ICA > Mega, slik er det bare. Det var en skikkelig fin velkomstgave du fikk. ladysaw. Lenke til kommentar
Nannari Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Åhh. Så koselig. Vi har flytta inn alle tingene, men har enda ikke fått stipend/lån. Så da blir jeg hjemme ei stund til. Vil tilbake til voll jeg, men det blir vel først om en og en halv uke. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ingen joinet grillingen. Jeg er skuffet. Skulle joinet jeg, men var ikke ved Voll på det tidspunktet. Kanskje neste gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 ICA > Mega, slik er det bare. Det var en skikkelig fin velkomstgave du fikk. ladysaw. Det forundrer meg virkelig ikke om du, sim og TWA har gjort en deal med vaskekjerringene (mennene) som kom ut fra oppgangen rett før vi gikk inn. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 W00t? Hvilken oppgang er det du bor i, forresten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Litt mischief er da bare gøy=D Bor i G, 1. etasje Lenke til kommentar
Kalego Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Der var man innflyttet. Kjedelig atm, ser ut som jeg foreløpig er den eneste som befinner seg i 3. etasje i N-blokka. Fant en melkpakke som gikk ut 23. juni i kjøleskapet! Lenke til kommentar
sim Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Ja, låste dører er noe herk. Skulle ønske det fantes noe som kunne åpne låste dører. Et passord, bare fysisk på en måte. Det hadde vært noe. Endret 5. august 2008 av sim Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg vil ha noe stilig, men helt unødvendig. En skanner som skanner øyet hadde vært noe. Da hadde vi også sluppet å huske nøkler, fikle med nøklene når vi står med to tunge bæreposer, ingen uvedkommende kommer inn osv... Lenke til kommentar
sim Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Du får legge inn ønske hos Steve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå