Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hva koster det? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Husker ikke om det faktisk koster noe for selve kortet. Du velger selv hvor mye du vil ha på det, betaler kontant når du er og snakker med bestyreren. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Hva koster det? Koster ingenting for selve kortet. Når man skal fylle på er det vel minst 100kr du må sette inn i slengen. Priser per vask varierer forøvrig avhengig av når på døgnet du skal vaske. Det er billigst (11kr per vask) på morgenen før kl 12, så stiger prisen med 1kr frem til 18, for så å bli enda 1kr dyrere fra 18-23. Samme er det med tørketromlene (40øre pr minutt på morgenen). Endret 3. august 2008 av Dune1982 Lenke til kommentar
sim Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Koster ingenting for selve kortet. Når man skal fylle på er det vel minst 100kr du må sette inn i slengen. Jeg satte inn 10 kroner rett før sommeren. Lenke til kommentar
TWA Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 De sier "helst 100 eller mer". Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg fylte opp med 500 i høst. Har omtrent 100 kroner igjen, tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Så enten vasker du jævlig lite klær, eller så er det god plass i maskinene;p Lenke til kommentar
Poldot Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Det beste er å komme tidlig og bruke den store maskinen, den får man 3+ små maskiner med vask i. ( Koster vel akkurat det dobbelte av en enkelt maskin ) Endret 4. august 2008 av Poldot Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Så enten vasker du jævlig lite klær, eller så er det god plass i maskinene;p Egentlig ingen av delene. Er bare en jævel til å stappe klær i maskinene. Kan ha hatt noe på kortet før jeg fylte på, det har jeg ingen anelse om. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Trenger man brukernavn/pass til NTNU for å komme på Internettet? Får ikke registrert meg på BDB-saken fordi de ikke har registrert semesteravgiften min hos NTNU enda, og dermed får jeg ikke vite mitt brukernavn og passord for NTNU-systemet. Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Trenger man brukernavn/pass til NTNU for å komme på Internettet? Nei. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg kommer til å savne nettet til Voll, men det skal bli godt å bo med folk og ikke dele kjøkken med ukjente. Enkelte som bor på Voll er weirdos, f eks sim. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 NTNUI... Det er ikke SATS kvalitet, men helt ok, de har alt du trenger, også timer.Hahaha! "SATS-kvalitet".. Den var ny Enkelte som bor på Voll er weirdos, f eks sim. Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Jeg kommer til å savne nettet til Voll, men det skal bli godt å bo med folk og ikke dele kjøkken med ukjente. Enkelte som bor på Voll er weirdos, f eks sim. Du ble eid i Guitar Hero. Let it go. Endret 4. august 2008 av sim Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er spent på hvem som flytter inn på gangen min. Vi er to stykker som ikke flyttet ut i vår. Så lenge de har litt mer høflighet enn de forrige går det bra. Ei jeg bodde med lurte forresten på i før jul om hva som mentes med maktfordelingsprinsippet, hun studerte statsvitenskap. Uansett, heldigvis ikke mer dørslamring from hell, kjæreste som bor flere dager i strekk og trodde han bodde der, fire (!) barndomsvenner som bodde på samme gang. Lenke til kommentar
sim Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Herlig. Det ble mye gitarspilling altså? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 hawaii2k, hvilken gang bor du på? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Penthouse-etasjen i P, hvordan det? Epic rim, forresten. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Skulle bare sjekke om jeg var en av de to som skulle inn ^^ Haha, tok meg halvannet minutt å finne ut hvor du fikk det rimet fra... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg kommer til å savne nettet til Voll, men det skal bli godt å bo med folk og ikke dele kjøkken med ukjente. Enkelte som bor på Voll er weirdos, f eks sim. Du ble eid i Guitar Hero. Let it go. Fair enough. Jeg kommer på besøk med HDDen en gang i uken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå