Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?

prada8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva koster det?

Koster ingenting for selve kortet. Når man skal fylle på er det vel minst 100kr du må sette inn i slengen.

Priser per vask varierer forøvrig avhengig av når på døgnet du skal vaske. Det er billigst (11kr per vask) på morgenen før kl 12, så stiger prisen med 1kr frem til 18, for så å bli enda 1kr dyrere fra 18-23. Samme er det med tørketromlene (40øre pr minutt på morgenen).

Endret av Dune1982
Lenke til kommentar

Trenger man brukernavn/pass til NTNU for å komme på Internettet? Får ikke registrert meg på BDB-saken fordi de ikke har registrert semesteravgiften min hos NTNU enda, og dermed får jeg ikke vite mitt brukernavn og passord for NTNU-systemet.

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å savne nettet til Voll, men det skal bli godt å bo med folk og ikke dele kjøkken med ukjente. Enkelte som bor på Voll er weirdos, f eks sim.

Du ble eid i Guitar Hero. Let it go.

Endret av sim
Lenke til kommentar

Er spent på hvem som flytter inn på gangen min. Vi er to stykker som ikke flyttet ut i vår. Så lenge de har litt mer høflighet enn de forrige går det bra. Ei jeg bodde med lurte forresten på i før jul om hva som mentes med maktfordelingsprinsippet, hun studerte statsvitenskap. :dontgetit: Uansett, heldigvis ikke mer dørslamring from hell, kjæreste som bor flere dager i strekk og trodde han bodde der, fire (!) barndomsvenner som bodde på samme gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...