Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?

prada8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kringkastingsavgiften er en lovpålagt offentlig avgift som den som har fjernsynsmottaker er pliktig å betale. Plikten til å betale kringkastingsavgift er uavhengig av hvilken fjernsynsmottaker du har og hvilke kanaler du kan se eller velger å se på.

http://www.nrk.no/informasjon/lisens/1.4530255

Har du TV, er du pliktig til å betale lisens. Spiller ingen rolle om du "ikke kan ta inn NRK".

Når jeg snakker om de som ikke tar inn nrk, mener jeg de som ikke kan se på tv i det hele tatt. Alle tv-mottakere i Norge tar inn nrk.. Er det noen her som skal på S? Fått hybel på S 09 :)

Lenke til kommentar

Nei, vaskeriet stenger 23.00, etter min hukommelse. En vask som settes på før 23 blir vasket ferdig selv om den ikke blir ferdig før 23.00.

Et tips er å vaske klær om morgenen. Jeg har en rutine på å vaske før 12 på mandager, så og si ingen andre der.

Endret av hawaii2k
Lenke til kommentar
Hvilken leverandør er det på kabel-tv? Regner med at det er Canal Digital, bare håper på at det ikke er RiksTV :p Må man også betale linsens, siden man kan se på tv der?

Må i teorien betale lisens ja.. Men av erfaring så er det ikke så veldig sansynlig du får lisensmannen på døra di her på voll. I fjor fikk vi en sånn lapp fra NRK i posten som påminte oss på at vi må betale lisens, men noen lisensmann som sjekka voll, det så vi ikke :) (dog, du bør vel betale for å være på den sikre siden uansett)

Jeg tror ikke man får satt på vaskemaskiner etter 2200. Tørketrommel går greit frem til 23 tror jeg. Døren låses klokken 23 og man må eventuelt vente til neste dag for å hente klærene sine.

Riktig!

Lenke til kommentar

Det går helt greit å plassere et litt større tv-apparat på hybelen.

Jeg har selv en 37". Om man setter pulten mot vinduet så er det utrolig hvor mye mer plass man får på hybelen.

Får da fint plass til en bokhylle og et tv-bord langs langveggen.

Lenke til kommentar

Plugg rj-45-pluggen i veggen og man er klar.

Ingen venting. Det er et helt vanlig 100 Mbit lan :)

Kvotegrensen som er 10GB pr. up og 10GB pr. downstream / 24 timer gjelder kun til nett utenfor vlanet.

Endret av Poldot
Lenke til kommentar
Plugg rj-45-pluggen i veggen og man er klar.

Ingen venting. Det er et helt vanlig 100 Mbit lan :)

Kvotegrensen som er 10GB pr. up og 10GB pr. downstream / 24 timer gjelder kun til nett utenfor vlanet.

Godt å høre, trodde man måtte være registrert på NTNU før man fikk tilgang. Det står jo at de som ikke går der, ikke får internett. Det tar jo litt tid før jeg blir registrert inn der oppe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834
Hvor henter jeg nøkkel? "Resepsjonen"?

Nøkkelen hentes på blåbygget.

Adressen er vel Bregneveien 65 :)

Nei, Voll tilhører ikke SiT. Vegamot 1 er riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...