Bob_3 The Builder Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Har hybel F09, det vil da tilsi andreetasje? Lenke til kommentar
martheparthe Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Æsj, da ble det ikke 3. etasje, huska feil. Var visst J17, er det da i andre? Sikkert greit å bo litt over gateplan? Da blir det å skaffe seg litt av det meste man trenger på kjøkkenet da, takker for svar Da bor du en etasje over meg, hva skal du studere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hvordan er det med varmtvannstanken(e) ? Lenke til kommentar
TWA Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Siden det er så mange som går på dragvoll, pleier det ikke å være noe problem. (De står opp seint, så varmtvannsbruken blir fordelt utover noen timer.) Men det er ikke mye varmt vann å oppdrive de to gangene i året det er fellesvask. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Er det noe poeng å ta med en 28" crt på et smalt TV-møbel, er det plass til det i hjørnet, eller må jeg invistere i en flatskjerm? Hva slags TV-oppsett har dere med TV? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg tror det kan bli litt stort, ja. Jeg kjøpte meg en flatskjerm på 20 tommer i fjor høst som står på den ene siden av skrivebordet. Det funker fett for meg. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg har en flatskjerm på 32", jeg begynner å lure på om det er for mye... Jeg kan ihvertfall ikke ha den på skrivebordet :\ Lenke til kommentar
TWA Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg har 24" PC-skjerm (LCD) Synes det er fin størrelse. Kan sette seg i senga og se film. Men går an med litt større... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Er det mulig å ha en TV ved enden av senga? Jeg er der om under en uke nå, så jeg finner jo fort ut av det, men skulle gjerne ha planlagt litt i forkant. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Har 22" PC-skjerm og jeg lurer på om jeg har TV-kort og. Det kan jo duge, det. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hvilken leverandør er det på kabel-tv? Regner med at det er Canal Digital, bare håper på at det ikke er RiksTV Må man også betale linsens, siden man kan se på tv der? Lenke til kommentar
sim Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Har du TV må du betale lisens. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Har du TV må du betale lisens. Godt at den står i faren min sitt navn da. Men det er jo sånn at man betaler lisens for alt som kan ta inn nrk. Hvis det brukes dekoder, så må man jo betale lisens på den også. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 At den står i faren din sitt navn hjelper lite. Den som har studielån eller trygd regnes ikke som forsørget av andre og skal registreres med egen lisens og betale egen kringkastingsavgift selv om de bor hjemme og har egen fjernsynsmottaker i bruk - se Forskrifter om fjernsynsmottakere § 4, ledd I. http://www.nrk.no/informasjon/lisens/1.4530371 Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Hva slags dokumentasjon for AvtaleGiro har dere? Tullete Posten ga meg bare en kopi av arket de sendte inn til Postbanken, og ikke noen ordentlig kvittering. Samtidig er det jo bare å opprette og slette de like enkelt på nettbanken. Holder en utskrift av nettbanken da? Endret 1. august 2008 av Ultrag Lenke til kommentar
sim Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg hadde med kontoutskrift som viste at pengene var gått ut av min konto. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 På Nordea sin nettbank, under Betaling, finner man AvtaleGiro. Der står avtalen med Voll, så jeg antar at jeg ikke trenger mer enn det. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg hadde med kontoutskrift som viste at pengene var gått ut av min konto. Jeg har jo betalt dep og første husleie, riktignok med Skandiabanken, og har kvittering på den. Men avtalegiroen som er i Postbanken får jeg ikke noen ordentlig kvittering på. Holder kanskje med en utskrift av nettbanken, da? Lenke til kommentar
xelA Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 At den står i faren din sitt navn hjelper lite. Den som har studielån eller trygd regnes ikke som forsørget av andre og skal registreres med egen lisens og betale egen kringkastingsavgift selv om de bor hjemme og har egen fjernsynsmottaker i bruk - se Forskrifter om fjernsynsmottakere § 4, ledd I. http://www.nrk.no/informasjon/lisens/1.4530371 Det er vel så lenge man oppgir at man bruker tven i Trondheim. Kan jo hende at jeg "glemmer" å si ifra om at jeg tar med meg tven. De som ikke tar inn nrk, betaler ikke lisens. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Kringkastingsavgiften er en lovpålagt offentlig avgift som den som har fjernsynsmottaker er pliktig å betale. Plikten til å betale kringkastingsavgift er uavhengig av hvilken fjernsynsmottaker du har og hvilke kanaler du kan se eller velger å se på. http://www.nrk.no/informasjon/lisens/1.4530255 Har du TV, er du pliktig til å betale lisens. Spiller ingen rolle om du "ikke kan ta inn NRK". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå