TWA Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Voll ligger på grensa mellom by og land, så det er nok av plasser å jogge. Lenke til kommentar
Cc89 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 NTNUI høres bra ut da.. Men hva er da prisene på de andre treningssentrene som SATS osv? Lenke til kommentar
Cc89 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Og er det kanskje en tennisbane i nærheten av voll? Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Og er det kanskje en tennisbane i nærheten av voll? Det er vel bare fotballbane og volleyballbane i umiddelbar nærhet tror jeg.. Volleyballbanen er bare 50 meter unna. edit: den nærmeste tennisbanen ser ut til å være på Byåsen eller Øya (like ved nidarøhallen), noe som er ganske langt unna hvis du har tenkt å gå eller sykle dit i hvert fall. Endret 28. juli 2008 av Dune1982 Lenke til kommentar
Cc89 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 ok. Volleyball er morsomt da, selv om jeg ikke er noe spesielt god:P Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Sandvolleyball? Tøft isåfall =D Lenke til kommentar
LivTone Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 NTNUI høres bra ut da.. Men hva er da prisene på de andre treningssentrene som SATS osv? Hvis du skal gå på TØH, så kan du jo melde deg inn i Hissi for 750 kr året. Da har du også tilgang til treningssentrene på Gløshaugen og Dragvoll. Samt at du kan være med på en del lagidrett som: fotball, håndball, volleyball, innebandy og annet. På de store treningskjedene kommer en lett opp i 350-500 kr måneden, så jeg tror nok Hissi vil være et bedre alternativ. Sjekk ut på www.sit.no , og se under trening, så får du en bedre oversikt over hva du som student på Hist kan få tilgang til. Lenke til kommentar
LivTone Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Det hadde forresten vært morsomt å arrangert en volleyballturnering, mellom f. eks avdelingene på Voll. Eller bare sagt ifra om et oppmøte tidspunkt, og delt i lag etter det. Nivå bør ikke ha så mye å si da det bør være mest for moro skyld. Det åpner jo for nye bekjentskap, hvis det er flere som er interessert i å bli bedre kjent med dem de bor sammen med da. Er det flere som kan tenke seg det? Endret 28. juli 2008 av LivTone Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) 3T og SATS krever 400 kr/mnd ved 12 mnd binding. 1 mnd prøvetid koster 1200 på 3T og 800 på SATS (ta forbehold om info skulle være feil) edit: lett måte å bli kjent med folk er å gå dør til dør og invitere naboene til vors hos seg selv. Funket veldig godt for min del. Endret 28. juli 2008 av Sangesland Lenke til kommentar
LivTone Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) Men det blir kanskje litt trangt å invitere folk på vors på hybelen der? Evnt. får en ta fellesstua da, men da må en nesten ta litt hensyn til andre.. men det er selvfølgelig aldri galt med en bli kjent fest;P Endret 28. juli 2008 av LivTone Lenke til kommentar
Cc89 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det hadde forresten vært morsomt å arrangert en volleyballturnering, mellom f. eks avdelingene på Voll. Eller bare sagt ifra om et oppmøte tidspunkt, og delt i lag etter det. Nivå bør ikke ha så mye å si da det bør være mest for moro skyld. Det åpner jo for nye bekjentskap, hvis det er flere som er interessert i å bli bedre kjent med dem de bor sammen med da. Er det flere som kan tenke seg det? Jeg og "prada8" er med:D Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg blir sikkert med på den! Kommer litt ann på når dere har tenkt å arrangere dette, kommer sikkert til å ta litt på å være fadder i år, så hadde vært greit å ta det etter fadderuka. Men jeg skal nok klare å skvise inn litt volleyball, uansett. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Herregud så strenge inspektørene er med å godkjenne nedvask på Voll! Jeg skrubbet fliser på badet i to og en halv time, og da var det så vidt jeg fikk gå. Lenke til kommentar
Cc89 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Er den volleyballbanen til fritt bruk da? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg tror det, men kan bli fort opptatt. Ellers er det et par baner i Dødens Dal ved Gløshaugen som kan brukes. Lenke til kommentar
Nano- Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Hvordan er det med kjøkkenting på Voll? Hvor mye kaseroller, redskaper, brødkniver, osteraspere etc burde man ha med seg? Skal bo på enkelthybel, J27 tror jeg det var. Hvilken etasje er det? Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Det blir tredje etasje. Tror ikke du trenger så mange kasseroller, maks to. Du trenger ikke mer enn en brødkniv, samme med osterasper. Er fort gjort å vaske det etter bruk. Om du ikke har bestikk og lignende er det greit å ta seg en tur på IKEA. Lenke til kommentar
Nano- Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Æsj, da ble det ikke 3. etasje, huska feil. Var visst J17, er det da i andre? Sikkert greit å bo litt over gateplan? Da blir det å skaffe seg litt av det meste man trenger på kjøkkenet da, takker for svar Lenke til kommentar
TWA Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 27 finnes ikke. 17 er første nummer/hybel i tredje etasje. Lenke til kommentar
Nano- Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 okay, nice. Da ble det 3. likevel Var det jeg skrev jeg villa ha i søknaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå