Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?

prada8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og er det kanskje en tennisbane i nærheten av voll?

Det er vel bare fotballbane og volleyballbane i umiddelbar nærhet tror jeg.. Volleyballbanen er bare 50 meter unna.

edit: den nærmeste tennisbanen ser ut til å være på Byåsen eller Øya (like ved nidarøhallen), noe som er ganske langt unna hvis du har tenkt å gå eller sykle dit i hvert fall.

Endret av Dune1982
Lenke til kommentar
NTNUI høres bra ut da.. Men hva er da prisene på de andre treningssentrene som SATS osv?

Hvis du skal gå på TØH, så kan du jo melde deg inn i Hissi for 750 kr året. Da har du også tilgang til treningssentrene på Gløshaugen og Dragvoll. Samt at du kan være med på en del lagidrett som: fotball, håndball, volleyball, innebandy og annet. På de store treningskjedene kommer en lett opp i 350-500 kr måneden, så jeg tror nok Hissi vil være et bedre alternativ. Sjekk ut på www.sit.no , og se under trening, så får du en bedre oversikt over hva du som student på Hist kan få tilgang til.

Lenke til kommentar

Det hadde forresten vært morsomt å arrangert en volleyballturnering, mellom f. eks avdelingene på Voll. Eller bare sagt ifra om et oppmøte tidspunkt, og delt i lag etter det. Nivå bør ikke ha så mye å si da det bør være mest for moro skyld. Det åpner jo for nye bekjentskap, hvis det er flere som er interessert i å bli bedre kjent med dem de bor sammen med da. Er det flere som kan tenke seg det?

Endret av LivTone
Lenke til kommentar

3T og SATS krever 400 kr/mnd ved 12 mnd binding.

1 mnd prøvetid koster 1200 på 3T og 800 på SATS

(ta forbehold om info skulle være feil) :)

edit:

lett måte å bli kjent med folk er å gå dør til dør og invitere naboene til vors hos seg selv. Funket veldig godt for min del.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Men det blir kanskje litt trangt å invitere folk på vors på hybelen der?:p Evnt. får en ta fellesstua da, men da må en nesten ta litt hensyn til andre.. men det er selvfølgelig aldri galt med en bli kjent fest;P

Endret av LivTone
Lenke til kommentar
Det hadde forresten vært morsomt å arrangert en volleyballturnering, mellom f. eks avdelingene på Voll. Eller bare sagt ifra om et oppmøte tidspunkt, og delt i lag etter det. Nivå bør ikke ha så mye å si da det bør være mest for moro skyld. Det åpner jo for nye bekjentskap, hvis det er flere som er interessert i å bli bedre kjent med dem de bor sammen med da. Er det flere som kan tenke seg det?

Jeg og "prada8" er med:D

Lenke til kommentar

Jeg blir sikkert med på den! Kommer litt ann på når dere har tenkt å arrangere dette, kommer sikkert til å ta litt på å være fadder i år, så hadde vært greit å ta det etter fadderuka. Men jeg skal nok klare å skvise inn litt volleyball, uansett. :)

Lenke til kommentar

Det blir tredje etasje. Tror ikke du trenger så mange kasseroller, maks to. Du trenger ikke mer enn en brødkniv, samme med osterasper. Er fort gjort å vaske det etter bruk. Om du ikke har bestikk og lignende er det greit å ta seg en tur på IKEA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...