Gå til innhold

Voll studentby. Erfaringer?


prada8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter å ha lett etter leilighet med noen kamerater en stund, søkte jeg på Voll akkurat. Er jeg veldig seint ute, eller har jeg noen som helst sjangs på å få leilighet før skolestart? Jeg har ikke tenkt på så mange andre alternativ enn leilighet før nå, fordi omtrent ingen vil leie ut uten visning. :( Hyblene på voll ser derimot veldig bra ut, hadde forestilt meg noe dårligere.

falkenborg studentby

 

jeg var selv sent ute med å søke i fjor, men fikk plass her :)

Lenke til kommentar
Etter å ha lett etter leilighet med noen kamerater en stund, søkte jeg på Voll akkurat. Er jeg veldig seint ute, eller har jeg noen som helst sjangs på å få leilighet før skolestart? Jeg har ikke tenkt på så mange andre alternativ enn leilighet før nå, fordi omtrent ingen vil leie ut uten visning. :( Hyblene på voll ser derimot veldig bra ut, hadde forestilt meg noe dårligere.

falkenborg studentby

 

jeg var selv sent ute med å søke i fjor, men fikk plass her :)

 

 

Veldig godt tips, for jeg fikk plass der med en gang. :) Men så ringte jeg Voll i dag, og fikk plass på S-blokka :D Det blir nok til at jeg tar Voll ja ;)

Endret av xelA
Lenke til kommentar

Enig med Poldot! Det er særlig irriterende med disse CS-guruene som skal ha full guffe når de spiller uten headset.. Skulle tro man var midt i ett krigsområde når de driver på som verst med granatsprenging, vill skyting med maskingevær, samt hyling og banking på tastatur når alt går til helvete :p

 

Det er selvfølgelig enkelte som ikke engang trenger svære høytalere med 15" sub for å irritere vettet av naboene sine :roll: Finnes sikkert noen tullinger som denne gærningen også..

Endret av Dune1982
Lenke til kommentar

Hei alle sammen:)

 

Det var veldig tilfeldig at jeg fant denne diskusjonstråden, men det var bra!

Morsomt å se folk sine erfaringer, forventninger og fordommer omkring Voll studentby.

Selv flytter jeg inn på Voll i august på avdeling E. Er det bare jeg som skal bo der?:p

Det blir isåfall kjedlig..

Håper folk er innstilte på å være litt samarbeidsvillige i forhold til rydding av kjøkken, og

at de fleste har sosiale antenner. Da blir alt bra:D

 

Er det forresten flere som skal gå på TØH??

Lenke til kommentar

Du må melde deg på, men det skjer veldig automatisk. Sakser inn noe jeg har skrevet i den generelle ntnu-tråden:

Immatrikuleringen starter på Gløshaugen, slik var det i fjor. Om det er en annen plass så står det i papirene du har fått fra NTNU. Etter en del taler, oppvisninger, glane rundt på standene til de forskjellige studentklubber (som NTNUI, spillklubb, Samfundet, Drama etc.) blir Dragvollstudenter kjørt med buss til Dragvoll. Ved ankomst der går du ned til idrettshallen. Det går ikke ann å gå feil, bare følg strømmen. Det kommer til å være tusen folk der, minst. Inne i hallen må du finne en plakat som det står ditt studie på og skriv deg opp på en liste. Så blir dere fordelt på faddergrupper.
Lenke til kommentar
Hei alle sammen:)

 

Det var veldig tilfeldig at jeg fant denne diskusjonstråden, men det var bra!

Morsomt å se folk sine erfaringer, forventninger og fordommer omkring Voll studentby.

Selv flytter jeg inn på Voll i august på avdeling E. Er det bare jeg som skal bo der?:p

Det blir isåfall kjedlig..

Håper folk er innstilte på å være litt samarbeidsvillige i forhold til rydding av kjøkken, og

at de fleste har sosiale antenner. Da blir alt bra:D

 

Er det forresten flere som skal gå på TØH??

 

 

Jeg skal gå på TØH :) Er det økonomi og administrasjon du skal gå eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834

"... tidligste tidspunkt for innflytting/henting av nøkler satt til fredag den 3. august ..."

 

Fredag den 3. august var i fjor. Noen som vet datoen for i år?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...