Thuesen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei! kjøper meg nå en 1990 hurrycane 370 uten motor. han jeg kjøper den av sa han kjørte med kort stamme, men jeg måtte spørre om han kunne måle for sikkerhets skyld. fra bunn til toppen av akterspeilet var det 50 cm. jeg har hørt av det er 45 cm eller mindre gor og kunne ha kortstammet. Er dette riktig? Kan jeg kjøre en kortstammet 35 hk på dette? Hilsen Kristian Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg hadde lang stamme, det hadde en kompis av meg også. Han bygget den opp, slik at den ble som kort stamme, jeg gjorde ikke, hans båt gikk fortere Poenget mitt er at du vil vinne en del fart på å ha kortstammen (regner jeg med) Lenke til kommentar
Thuesen Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Ok, men vil det passe? Det blir vel ikke for kort? Hilsen Kristian Lenke til kommentar
henke- Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 eg har lang stamme, så eg bygde den opp Lenke til kommentar
Thuesen Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 fordi at tingen er at jeg har en 35hk kortstammet mercury i sikte så må bare vite om den ville passet. har hvertfall ikke lyst og kutte for og få den lavere. er det noen som har kort stamme på denne båten og sikre på at det vil passe? får ikke testet det før jeg kjøper den. Tusen takk for svar. Hilsen Kristian Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det vil nok passe da denne båten er beregnet med kort stamme.. Lenke til kommentar
Thuesen Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Da har jeg det. Takk Lenke til kommentar
Piperenser Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Bare for ordens skyld: Lang stamme er 51 cm Kort stamme er 38 cm Målt mellom festebrakettens øvre punkt og kavitasjonsplaten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå