Gå til innhold

Dell Inspiron 8500 er her nå!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes den har en veldig god pris, hvertfall iforhold til det som ble spekulert her tidligere. Liker også "vekt fra 2,7kg" men det er sannsynligvis uten optisk enhet.

Ellers synes jeg den er veldig godt utstyrt til prisen, og vil tro at den vil selge svært godt.

Lenke til kommentar

Synes den ser grei ut, men designet er ikke akkurat det råeste jeg har sett (som nevnt i andre tråder).

Det mest positive er kanskje prisen som ikke er så avskrekkende som ventet.

Er enig i at "tilsvarende" latitude er stiligere, men 8500 fåes kanskje kjøpt med samme farger?

Uansett er jeg mer spent på en erstatter til 4150.. Hvis ikke da Dell har valgt 8500 som en slags "mellomting" mellom 4150 og 8200.. De har jo både 5100 1100 også..

Lenke til kommentar
Uansett er jeg mer spent på en erstatter til 4150.. Hvis ikke da Dell har valgt 8500 som en slags "mellomting" mellom 4150 og 8200.. De har jo både 5100 1100 også..

Jeg er også veldig spent på denne. Ser for meg at Dell kommer med en Pentium M (Centrino)-basert sak som erstatter for 4150. Håper de klarer å putte inn ekstra usb-port(er) i forhold til dagens 4150-løsning.

Kanskje vi får svar allerede i morgen... (når Intel offisielt lanserer Centrino). :smile:

Lenke til kommentar

Heisann kjære forumere. :)

Jeg har en 4 år gammel bærbar maskin, og har tenkt å oppgradere m. en høyere prossessor? er det bare å kjøpe den som om den skulle vært til en vanlig PC? Eller er det spesialdeler til en bærbar maskin? Hvis det har vært noen som kunne ha hjelpet meg her har det vært dritbra!! :=)

Lenke til kommentar
Hvor stor oppløsning er det på 8200?? Mulig der er lenger responstid på 8500 fordi sjermen har UXGA oppløsning??

Nei, det er nok ikke grunnen..

på min dell insp 8200 har jeg jo 15" enchanched UXGA (1600x1200)

er riktignok større oppløsing på 8500 med WXGA, WSXGA og WUXGA

med sin 15,4 skjerm

liker da ikke at responstiden er 35ms for alle skjermene.

mens, beste responstid på beste skjerm til 8200 var vell 16 eller 19 ms

Lenke til kommentar
Tror du det har noe å si i praksis?? Det er i tilfellet sprøtt at dem leverer neste generasjon med dårlige skjermer??

Vell, hvis en lcd skjerm skal brukes til spilling, og ting som enn trenger kjap responstid på. da bør lcd skjerm ha lavere resonstid enn 30ms..

Jeg tror da nok at insp. 8500 er mer retta til folk som driver med

multimedia.

har en ekstern eizo flexscan l565 17" lcd som har tror jeg det var

20ms eller lavere i responstid. og denne fungerer utmerket..

denne er også koblet opp mot min bærbare for å utvide skrivebordet..

helt sprøt at dell har gjort det slik at det er dårligere responstid på

den nyeste 8500 da, 8200 er gått ut..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...