Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor fusker med nye online adsl!


Anbefalte innlegg

Hallo

 

jeg var på et lan i helga, og mellom 9 og 10 mars så har det blitt sendt ut over en halv gigabyte med data, og pcen min var ikke hjemme engang!

 

har på følelsen at telenor fusker med adslen, pluss at nå er vi i mars, og det står at jeg har brukt opp hele gigabyten, noe jeg umulig kan ha gjort, har så vidt surfa på nettet!

 

 

 

inn

0.03

 

ut

0.57gb

 

 

noen flere som trur de fusker med internetten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, må ikke godta slikt! Men vær seriøs når du snakker med dem, da behandler de deg litt bedre. Men om du kommer til et hekkans kvinnfolk (ei spesiell dame jeg kom til :evil: ) så ber du hu sette deg over til noen som har peil.

 

Telenor support suger! Men så lenge de får ordna opp så...

Lenke til kommentar

Bytt passord.. det kan ha vært noen som har koblet seg opp med ditt B/P fra en annen linje!!

 

Ring Telenor, og be de se i loggen fra hvilket ADSL-nr oppkoblingen i helgen kom fra..!

 

Eller det kan også være at Telenor sin server er litt uoppdatert i helgene.. slik at trafikk på for eks. fredag først blir reg over helga.. men dette blir bare spekulasjoner.. STSF SIkkert Telenor Sin Feil.!!

Lenke til kommentar
Bytt passord.. det kan ha vært noen som har koblet seg opp med ditt B/P fra en annen linje!!  

 

Hva med og bytte noe annet?

Jeg vil foreslå og bytte leverandør fordi man tydeligvis bytter angst for tellerskritt mot angst for MB og måtte gå og tenke på noe slikt hadde jeg aldri giddet i og med andre leverer linje uten noe slikt søppel som bruksbegrensninger.

Lenke til kommentar

Det var ikke jeg som kjøpte den dritten av no adsl piss, det var faren min sim kjøte en laptop, og da fulgte det med :(

 

Det er så hævla rart at jeg har upploada og downloada mens jeg var borte! jeg var ikke hjemme, ikke pcen heller! bare routern og modemet...

Lenke til kommentar
Det er så hævla rart at jeg har upploada og downloada mens jeg var borte! jeg var ikke hjemme, ikke pcen heller! bare routern og modemet...

 

Hvis rutern og modemet sto på, så er det ikke så rart... rutern er jo alltid kobet til, så hvis noen har lite å gjøre å for eks. sender en haug med pakker til IP'n din.. så får du upload og download uten selv å ha vært med på det.. Dessverre er det slik at Telenor sine servere registrerer all IP trafikk som trafikk.. noe som egentlig ikke er helt riktig.!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...