mobopro Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 har den i morgen tenker jeg meg. Gleder meg som en liten unge til og få den. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nå vurderer jeg sterkt å kansellere bestillingen hos Elprice. Jeg bestilte med abonnementet Telenor Frihet. Er det mulig å kansellere hele bestillingen (med abonnement) og bestille det samme fra MPX? Lenke til kommentar
dookie Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nå er spørsmålet, hvilken gps program kommer den med? Hadde vært fint on noen kunne svart på det når de får den. Lenke til kommentar
infernic Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Er også veldig interesser i om det følger med gps programvare! Fikk mail om at Komplett sender i mårra Lenke til kommentar
miXer Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Er det slik at når du får et inkommende anrop mens du har telefonen i lommen, vil den enten godta eller avvise anrop bare ved at lommeveggen er borti skjermen? Er den sensitiv på dette eller har den en slags lås? Den har tast/skjerm lås, men når det ringer så kan du svare ved å trykke nederst til venstre på skjermen, men slik er det jo med alle mobiler. Tastelåsen oppheves jo ved innkommende annrop. en ting jeg lurer på, hvordan er skjermtastaturet på denne? Jeg har en touch dual, men den er det håpløst å skrive meldinger/mail på med kun fingre skjermtastatur, man _må_ bruke stylus for å treffe.. Dette fryktet jeg allerede før jeg kjøpte den, nettop derfor jeg valgte dual som har fysisk t9 tastatur. Kan noen med diamond skrive litt om hvordan den er å skrive på med fingre+skjermtastatur? Som andre har spurt om før, siden det er folk her som har mottatt deres telefon. Kan noen si litt om hvordan det er å bruke tastaturet på telefonen til mail/sms? Kan noen gjerne legge ut bilde av hvordan dette ser ut? Er veldig usikker på om jeg skal kjøpe HTC Touch Diamond eller HTC Touch Pro! Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 For de som bor i Oslo så vet jeg at den ene Telebutikken inne på Oslo-S har fått inn Diamond. Desverre har også Chess valgt å dytte min leveranse fram til 07.07.. Så nå må jeg vente over en uke ekstra Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Nå må dere som har fått den snart kunne si oss om det gps programvare på den. Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 01.07.08 10.55 INGEN SENDING ER MOTTATT FORELØPIG, KUN MELDING 3221 SANDEFJORD Får denne meldingen ved sporingen av pakken fra MPX.. håper de får sendt den idag.. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Fikk mail om at Komplett sender i mårra Hadde bestillt hos Komplett. Ingen på lager i dag tidlig, avbestillte 07.30. Bestillte hos MPX. klokken 10.00 fikk eg pakkesporing. 14.48 var den innlevert postterminal. Komplett sier fremdeles ikke på lager. ROS TIL MPX. Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 var og så på dummyen nå hos Telebutikken siden vi ikke har fått den inn hvor jeg jobber enda. JUST LOVE IT<3 Gleder meg til jeg får min imorgen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Fikk mail om at Komplett sender i mårra Hadde bestillt hos Komplett. Ingen på lager i dag tidlig, avbestillte 07.30. Bestillte hos MPX. klokken 10.00 fikk eg pakkesporing. 14.48 var den innlevert postterminal. Komplett sier fremdeles ikke på lager. ROS TIL MPX. wtf?! Jeg bestillte i går kveld og det står fortsatt "i arbeid". lucky bastard Lenke til kommentar
oohbigbrain Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Elprice har den enda ikke på lager, har avbestilt der og bestilt fra mpx... (sikkert altfor sent men får håpe at deres lager-status er korrekt...) Er det ikke litt merkelig at elprice ikke har innloggingssider hvor man kan se på ordrestatus etc?`?? Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Fikk mail om at Komplett sender i mårra Hadde bestillt hos Komplett. Ingen på lager i dag tidlig, avbestillte 07.30. Bestillte hos MPX. klokken 10.00 fikk eg pakkesporing. 14.48 var den innlevert postterminal. Komplett sier fremdeles ikke på lager. ROS TIL MPX. wtf?! Jeg bestillte i går kveld og det står fortsatt "i arbeid". lucky bastard Akkurat samme med meg! Lenke til kommentar
aleks-e Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Fikk mail om at Komplett sender i mårra Hadde bestillt hos Komplett. Ingen på lager i dag tidlig, avbestillte 07.30. Bestillte hos MPX. klokken 10.00 fikk eg pakkesporing. 14.48 var den innlevert postterminal. Komplett sier fremdeles ikke på lager. ROS TIL MPX. wtf?! Jeg bestillte i går kveld og det står fortsatt "i arbeid". lucky bastard Akkurat samme med meg! Bestillte min i morrest jeg, å min er på god vei hjem til meg nå Lenke til kommentar
Megaoctane Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 skikkelig irriterende. min er ennå ikke mottatt av posten:( ringte mpx.. jeg skulle ikke få den før på torsdag:( Lenke til kommentar
aleks-e Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Ser at MPX har solgt unna alle de fikk inn. det tok ikke lang tid før alt var solgt gitt. Lenke til kommentar
superswede Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Til noen av dere som har fått den: - Hvordan e den å skrive SMS/e-mail på? Går det greit eller "må" en bruke stylus? - Går det å "tilte" den å skrive sån at en får en akseptabel touch screen qwerty tastatur? - Hvordan er responsen i systemet (har tidligere hørt en del om at den er litt treig)? Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 skikkelig irriterende. min er ennå ikke mottatt av posten:( ringte mpx.. jeg skulle ikke få den før på torsdag:( Sender de ikke før på Torsdag !? Men det står jo 2. Juli ;S Lenke til kommentar
mobilfreaken Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 skikkelig irriterende. min er ennå ikke mottatt av posten:( ringte mpx.. jeg skulle ikke få den før på torsdag:( Sender de ikke før på Torsdag !? Men det står jo 2. Juli ;S det står at han ikke får sin før på torsdag. de sender nok ut med en gang de har på lager igjen. Lenke til kommentar
oohbigbrain Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Rakk akkurat å bestille fra mpx før det ble tomt:) Bestilte kl 1620, og den er levert på posten allerede:) Bedriftspakke express over natten, håper altså at den ankommer imorgen. Bra jobba MPX! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg